SCHRAMEL LÁSZLÓ

 

A kommunikáció az emberek közt olyan természetes, mint a víz és a levegő, ezért egyből észrevesszük, ha nem teljesíti a rendeltetését az elvártaknak megfelelően.

Kapcsolatot és érdeklődést fenntartani a célcsoporttal csak a megfelelő időzítéssel, eszközzel és tartalommal lehet. E három tényező olyan sok variációt eredményez, hogy egy kampány vagy projekt teljesítményében nagy különbségek lehetnek, ha egyik vagy másik nincs jól "eltalálva". A teljesítményromlás pedig pénzben kimutatható.

Ha már van a cégnek honlapja, Facebook fiókja, hírlevele, és a szokásos többi, ám mégsem hozza az elvárt teljesítményt, akkor már csak két dolog maradt hátra: optimalizálni és perszonalizálni.

 

TANULMÁNYOK

2003-2007 Budapesti Kommunikációs Főiskola – közgazdász, nemz. kommunikáció szak
 

NYELVISMERET

Angol, francia
 

VÁLLALKOZÁS

2007 – Saxon-Network Informatikai Kft. – résztulajdonos, ügyvezető igazgató
 

ELÉRHETŐSÉG

schramel.laszlo@saxon.hu