PERFORMANCE-BASED (KPI) PROGRAMS

The ever sophisticated methods and growing number of tools of online marketing gives us the opportunity for such services that exceeds "ordinary" web projects. The performance-based programs represent the highest level of online marketing knowledge where choosing the optimal combination of processes is a must. 

ahol alapvető és folyamatos feladat a leghatékonyabb online eszköz kiválasztása illetve a konverzióoptimalizálás (A/B teszteken keresztül). Egy program sikerességét a KPI (Key Performance Indicator) indikátorral mérjük.

A program gyakorlatilag bármilyen, az interneten zajló folyamatnak egy vagy több speciális változóját fejleszti azért, hogy egy meghatározott üzleti célt elérjünk.

Fogalmak:

  • Engagement on website - az aktivitás szintje a honlapon
  • Traffic Sources - forgalom forrása és azok aránya (honnan érkeznek a látogatók)
  • Online Campaigns (CPM, CPC, CTR, CPA) - érdeklődés és keresőszó alapú kampányok
  • Social Interactions - közösségi médián zajló aktivitás
  • Landing Page Conversion Rates - konverziós ráta, célcsatorna
  • Organic Searches - organikus találati lista helyezés
  • Mobile Traffic - eszköz alapú forgalom

A KPI egy olyan célkitűzés vagy elvárás, amit adott időn és költségkereten belül kell elérni. Másképpen egy olyan mérőszám, ami a sikerhez szükséges tényezőket méri. Használatával azokra a feladatokra és folyamatokra irányíthatjuk figyelmünket, amiket annak érdekében határoztunk meg, hogy a kitűzött cél felé haladjon a szervezet.

Egyszerű példák a KPI meghatározására:

  1. Egy virágbolt tulajdonosa nemrég elindított egy online csokor-összeállító és kiszállító szolgáltatást. Facebook hirdetésekkel kezdte népszerűsíteni az oldalt, ami ugyan látható eredményeket hozott, de a tulajdonos mégsem elégedett, mert a fejlesztés sokba került. Szeretné, hogy mielőtt mások is hasonló szolgáltatást indítanának az ő oldalának látogatottsága rohamosan növekedjen.
    A tulajdonos elvárása az, hogy az oldalt használók száma a következő 6 hónapban a háromszorosára emelkedjen.
    Ebben az esetben az aktív felhasználók növelése a meghatározott cél.
  2. Egy ruhajavítással foglalkozó vállalkozó nyit egy kis műhelyt. A szolgáltatás népszerűsítésére szórólapokat gyártat, amiket a környéken élők postaládájába dobál be. Néhány hónap elteltével nem elégedett a forgalommal, úgy gondolja, hogy a szórólapokat az emberek nem veszik észre. Szeretne az interneten is megjelenni, de nem akar honlapot készíttetni emiatt.
    Ebben az esetben az internet segítségével a környéken élők elérése a cél.

 

Javasolt időtartam: 3 hónaptól 6 hónapig

Teljesítmény alapú programok időtartama


Küldje el adatait és felkeressük:

Name*
Email*
Phone*
Message*