Oxy cikk

Az Intercooperation Zrt. egy régi-új termék forgalmazását indította el 2005-ben Magyarországon. A bevezető kampány lebonyolításával ügynökségünket bízta meg. Az OXY arcápoló termékcsalád új külsővel jelent meg a legnagyobb hazai drogériákban. Az OXY elsősorban a tizenéves korosztálynak ajánlott, hiszen ebben a korban különös hangsúlyt kap a fiúknál, lányoknál egyaránt a küllem.

Az OXY speciális pattanásmegszüntető készítmények uniszex tulajdonságaik miatt – nemtől függetlenül – minden tinédzsernek és ifjabb felnőttnek ajánlott. Erre utal az X betű a logóban, amely egy fiú és egy lány körvonalaiból rajzolódik ki. Az OXY egyedülálló antibakteriális összetevőinek köszönhetően, eltávolítja a szennyeződéseket, a zsírt és a baktériumokat.

Az arctisztítótonik, az arclemosógél és az arctisztítópárna után a termékcsalád most egy új taggal bővült. Az OXY antibakteriális arctisztítókendő a tavaly novemberi City Light és sajtókampány központi témája volt. Hármas hatásával elpusztítja a baktériumokat, amelyek pattanásokat, mitesszereket okozhatnak.

Hatékonyan távolítja el a szennyeződéseket, tisztítja az arcot, valamint segít megelőzni a pattanások kialakulását. Az OXY termékek együttes, rendszeres alkalmazásával a bőr tiszta, sima és üde lesz. A kreatív megjelenéseknél az is fontos volt, hogy ez a tisztaság, üdeség vissza köszönjön. Azt sugallják, hogy az OXY használatával gondjuk megszűnik, és ezáltal magabiztossá válnak a problémás bőrűek is. A drogériákban termékismertető szórólapok hívták fel a figyelmet a termékekre. A City Light kampány az egész ország területére kiterjed, de az outdoor megjelenéseken kívül a bevásárlóközpontokban és azok parkolóiban is láthatók voltak a plakátok.

Oxy citylight

ÉRDEKESSÉGEK

MULTIPLE MESSAGE MENU – (INNOVÁCIÓ)

Weboldalakat készíteni egyre többen és egyre kevesebb felkészültséggel képesek, ugyanakkor mintha csökkenne azoknak a webdizájnereknek a száma, akik vállalják a kockázatot és megkísérlik átlépni a készen megkapott, előre legyártott, egyhangúan harsány vagy jellegtelen “online konzervek” korlátait.

Tovább olvasom »

ÖSSZHANGBAN A TERMÉSZETTEL

53 nevező 116 munkát küldött be az elsősorban BTL kommunikációval foglalkozó ügynökségek versenyére. A döntőbe végül 42 pályamunka jutott, melyből 23 különdíj és 19 helyezés talált gazdára. A B2B kategóriában 3. díjat nyert a Robert Bosch megrendelésére készített “Összhangban a természettel” című kiadvány.

Tovább olvasom »