TELJESÍTMÉNY ALAPÚ PROGRAMOK

Az online marketing egyre kifinomultabb módszerei és sokasodó eszközei olyan szolgáltatásokra is lehetőséget adnak, amelyek már-már túlmutatnak a „hagyományos” webes feladatokon. A teljesítmény alapú programok az online marketing legjobb módszereit egyesítik a legmagasabb szinten, ahol alapvető és folyamatos feladat a leghatékonyabb online eszköz kiválasztása, illetve a konverzióoptimalizálás (A/B teszteken keresztül). Egy program sikerességét a KPI (Key Performance Indicator) indikátorral mérjük.

A program gyakorlatilag bármilyen, az interneten zajló folyamatnak egy vagy több speciális változóját fejleszti azért, hogy egy meghatározott üzleti célkitűzést vagy elvárást elérjünk. A KPI használata így csak azokra a feladatokra és folyamatokra irányítja a figyelmet, amelyek kizárólag a meghatározott eredmény elérésében segítenek.

Fogalmak:

  • Engagement on website - az aktivitás szintje a honlapon
  • Traffic Sources - forgalom forrása és azok aránya (honnan érkeznek a látogatók)
  • Online Campaigns (CPM, CPC, CTR, CPA) - érdeklődés és keresőszó alapú kampányok
  • Social Interactions - közösségi médián zajló aktivitás
  • Landing Page Conversion Rates - konverziós ráta, célcsatorna
  • Organic Searches - organikus találati lista helyezés
  • Mobile Traffic - eszköz alapú forgalom

Egyszerű példák a KPI meghatározására:

  1. Egy virágbolt tulajdonosa nemrég elindított egy online csokor-összeállító és kiszállító szolgáltatást. Facebook hirdetésekkel kezdte népszerűsíteni az oldalt, ami ugyan látható eredményeket hozott, de a tulajdonos mégsem elégedett, mert a fejlesztés sokba került. Szeretné, hogy mielőtt mások is hasonló szolgáltatást indítanának az ő oldalának látogatottsága rohamosan növekedjen.
    A tulajdonos elvárása az, hogy az oldalt használók száma a következő 6 hónapban a háromszorosára emelkedjen.
    Ebben az esetben az aktív felhasználók növelése a meghatározott cél.
  2. Egy ruhajavítással foglalkozó vállalkozó nyit egy kis műhelyt. A szolgáltatás népszerűsítésére szórólapokat gyártat, amiket a környéken élők postaládájába dobál be. Néhány hónap elteltével nem elégedett a forgalommal, úgy gondolja, hogy a szórólapokat az emberek nem veszik észre. Szeretne az interneten is megjelenni, de nem akar honlapot készíttetni emiatt.
    Ebben az esetben az internet segítségével a környéken élők elérése a cél.

 

Javasolt időtartam: 3 hónaptól 6 hónapig


Küldje el adatait és felkeressük:

Név*
Email*
Telefon*
Üzenet*