BOSCH SZAKMAI ESEMÉNYEK - ONLINE KAMPÁNY
A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és szoftverfejlesztő szakemberek toborzása volt.
KAMPÁNY FELADATOK
A kampány sikeréhez fel kellett kutatni azokat a tartalmakat, amelyek a célközönség számára értékkel bírnak, illetve megtalálni azokat a weboldalakat, ahol a leggyakrabban megfordulnak. A tematikus oldalak feltérképezése után a honlap tulajdonosokkal közvetlen kapcsolatba léptünk és kötöttünk egyedi megállapodásokatt a hirdetések elhelyezésére.
A kulcsszókutatás során szerzett tapasztalásaink alapján indítottunk el egy AdWords kampányt is. A keresési hálózaton kifejezetten olyan long-tail variánsokkal dolgoztunk, amelyekkel nem volument kívántunk elérni, hanem az értékesebb látogatókat akartunk megtalálni, akik nagyobb valószínűséggel regisztráltak az eseményre.
AKTUÁLIS
BOSCH SZAKMAI ESEMÉNYEK - ONLINE KAMPÁNY
COVER YOUR GRAY BEVEZETŐ KAMPÁNY NÉMETORSZÁGBAN
A SAXON EMBLÉMA TÖBB, MINT 25 ÉVE
EGY CSOMAG PROFIZMUS – A SPRINTER ÚJ ARCULATA
MULTIPLE MESSAGE MENU – (INNOVÁCIÓ)
OXY – STOP SPOT – MEGOLDÁS EGY VISSZA-VISSZATÉRŐ PROBLÉMÁRA
T-SYSTEMS – IT-SZOLGÁLTATÁS FELSŐFOKON
IRTÓBIÁS – A ZÖLD (BIO)LOVAG
GORENJE – ÚJ STÍLUS A PININFARINÁTÓL