Új mozihős született: IRTÓBIÁS, a zöld lovag, aki hőstetteivel kápráztatja el ezentúl nap mint nap az őt segítségül hívókat. A BIOLIT-figura megteremtésével a termékcsalád hosszú távú arculatát dolgoztuk ki.
A brand színei visszaköszönnek a figura ruházatán, így hatásosan kommunikálhatjuk az új termék arculatát. A kampány fő eleme a 15 másodperces 3D animációval készült reklámfilm. A hagyományos rovarirtószerekkel ellentétben a BIOLIT-kampány kommunikációja nem a megsemmisítésre, hanem a riasztásra helyezi a hangsúlyt. A koncepció része egy olyan image felépítése, amely barátságosabb, mint a versenytársak – néha túlzóan agresszív – üzenete.
A televíziós hirdetéseket óriásplakát és City Light kampány is kísérte, amely elősegítette az új brand beágyazódását. Az outdoor médiában megjelent hirdetések – a filmes plakátok grafikai és tördelési elemeinek átvételével – erősítik a figura hősszerű bemutatását. A promóciós kampány keretében a termékek mellé kísérőfüzetet készítettünk, amellyel a terméket népszerűsítő hűtőmágnesfigurát lehetett nyerni.
ÉRDEKESSÉGEK
OXY – STOP SPOT – MEGOLDÁS EGY VISSZA-VISSZATÉRŐ PROBLÉMÁRA
Az Intercooperation Zrt. egy régi-új termék forgalmazását indította el 2005-ben Magyarországon. A bevezető kampány lebonyolításával ügynökségünket bízta meg. Az OXY arcápoló termékcsalád új külsővel jelent
A SÜTÉS SZERETETTEL KEZDŐDIK… ÉS EGY JÓ RECEPTTEL!
A 2012-es Rama Baking kampánya a 2013-as EFFIE Gálán Élelmiszer kategóriában bronz díjat kapott. A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és az idén 75 éves Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi.