Mérföldkövek & Történetek
Rólunk
A Saxon története
Mérföldkövek 1991-től
2016. december 11. A Saxon megalapításának 25. évfordulója
2013 október: Bronz díj az EFFIE hatékonysági reklámversenyen.
A 2012-es Rama Baking kampánya az EFFIE Gálán Élelmiszer kategóriában részesült elismerésben. A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és az idén 75 éves Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi. A díjat 1968-ban az Amerikai Marketing Szövetség alapította meg New Yorkban. Jelenleg 40 országban rendezik meg.
2013 február: A “Nagy Ramakönyv” kreatívjának sikere Csehországban.
A cseh Marketing&Media magazin szakmai zsűrije szerint a Saxon “Hera 85” kreatívja a 2. legjobb print hirdetés volt február hónapban.
2010: 3. díj az Arany LolliPOP reklámversenyen.
A B2B kategóriában 3. díjat nyert a Robert Bosch megrendelésére készített “Összhangban a természettel” című kiadvány. Az ügynökség számára azért is különleges ez a díj, mert eddig elsősorban ATL munkáiról volt ismert.
2009: A bővülés éve, már nem csak reklám…
Sajtóhirdetés, óriásplakát, rádióreklám, logó, arculat, magazinok, kiadványok, csomagolás és még sorolhatnánk a tevékenységek egyre szélesebb körét. A reklámügynökség lassan de biztosan kommunikációs ügynökségé alakult.
2003: Kreatív díj.
A Kreatív Marketingkommunikációs Szaklap által meghirdetett versenyen 30 reklámügynökség összesen 123 pályázati anyaggal nevezett. A nemzetközi szakértőkből létrehozott bírálóbizottság az év legjobb sajtóhirdetésének ítélte a Saxon Reklámiroda “Herend katica” című alkotását. A versenyen megosztott második díjat kapott a Leo Burnett Budapest Reklámügynökség illetve a Publicis Reklámügynökség, harmadik helyezést ért el a Young & Rubicam Reklámügynökség.
2000: a Saxon-Network alapítása.
Az offline mellett egyre nagyobb teret nyer az online média is. A kommunikációs ügynökség a Saxon-Network alapítása óta óriási tapasztalatokat szerzett az internetes szoftverek, weboldalak, portálok, áruházak fejlesztésében és üzemeltetésében, kampányok szervezésében.
1996: az 5. születésnap.
Amiben titkon reménykedtünk, hogy elérkezik: a Saxon Reklámügynökség az ötödik születésnapjára készült. “Ennyien hoztunk jó döntést!” – mondta egyik ügyfelünk, amikor első alkalommal tettük közé kiadvány formájában addig elkészült munkáinkat. A katalógusban logó és arculattervek, sajtóhirdetések, óriásplakátok és még sok más kreatív terv mellett reklámkampányaink is helyet kaptak.
Minek is volt köszönhető mindez?
A koncepció kialakításában a legfontosabb, hogy ügyfeleink érdekeit szem előtt tartva valósítsuk meg kommunikációs céljaikat, s ennek adjuk meg az eredeti “saxonos” formáját. Az üzenettel, – amit eljuttatunk egy-egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatosan – fontos, hogy megbízónk teljesen azonosuljon. A reklámügynökség és a megrendelő együttműködése akkor igazán hatékony, ha a munka már a stratégia tervezésével elkezdődik. A jó alapok meghatározzák a kommunikáció sikerét.
1991: a Saxon Reklámiroda megalakulásának éve.
Az alapítók olyan kreatív reklám- és kommunikációs ügynökség létrehozását határozták el, amely állandóan megújulva, szolgáltatásait fejlesztve hosszú távon is értéket teremt. Kezdeti sikereink hatására folyamatosan gyarapodtak megrendeléseink. Nekünk a legjobb reklám valóban ügyfeleink sikerei voltak!
Ügyfeleink
1991 óta
2F Nyelviskola, A&A, Aero Space Power, Amar, Americar Bio+, Antonio Puig S.A. (S), Aranypók, Artz Modell, Assa Abloy Hungary, Autófórum, Auto-Fort, Baba (Unilever), Balaton Park Circuit, Bábolna Bio, Billerbeck, Biocorp, Biolit, Bionsen, BioFly, Blasé, Bonsai International, Budapest Film, Budapesti Piac, Budmil, BSC, Business Center 99, Brendon, Cactus Clone, Caola, Carl Zeiss, Cash Control, Cederroth B.V (NL), Celcot Lady, Célgépcentrum, Chronos, Cover Your Gray (Fisk – USA), Costella (SI), Curry Com (A), Cutex (UK), Cremo, Dare Group, Debis-IT, Depar-H, Dethleffs, Difer, Drago, Dr. Alex, Dr. Batz, Easy Go, E-Motion, EGO, Estée Lauder, Famil, Fetish, Fégtherm, Fitness Factory, Flair, Forte, FourFourTwo, Fresh Lam, Fria, Fruttaviva, G1 Kart Center, Geminius Paper, Generalbau Invest, Gigant Bútorcenter, Giro Zrt. (GIROInstant), Globus (Unilever), Gorenje Budapest, Graboplast, Habitat for Humanity, Hawaiian Tropic, Head, Healey & Baker, Herendi Porcelánmanufaktúra, Hotel Anna Grand, Hotel Benczúr, Hungaroszerviz, Hyundai, Index, InfoGroup, Intercooperation, Ilzer, Juvamine, JuvaBio, Kangaroos, Karát Fashion, Karpackie, Kartago Tours, Kling, Kondor & Sragner, La Manga Homes (S), Langos Húngaro (S), Lifewater, LOSZ, Luhta, Material Center, Material Event Center, Miss Hungary, Miss Balaton, Mentaplus, Mentholatum, MLSZ, MopQueens, Műszertechnika, Neerland, Odie, OXY, Pegazus Tours, Pick Szeged, Pizza Fingers, Puma, Primőr, Premium Jeans, Questor, Rama (Unilever), Reál, Renault Baumgartner, RFSU, Rimmel (UK), Robert Bosch, Royal Dental, Roy Nissany (ISR), Rubicom, Signal Biztosító, Sony, Sony BMG, Salonpas, Salvequick, Speedo, Sprinter, Szilasfood, Sover, Steffl, Suntest, Suzuki Center, Suzuki Ház, Stratego, Swiss Formula (CH), SZOVA, Tiko-Time, Tourisme-dentaire.com, Toyota, Turtle Wax, T-Systems, Unilever (Rama, Flora, Liga, Globus, Delma, Baba, Hera (CZ), Kasia (PL)), Unió Kiadó, Vape, Valoris, Vectra-Line, Visual Optica, VO5, Walton, Westel 900, Zalahús…
Saxon Sztorik
ÉRDEKESSÉGEK

MIÉNK A PAYA, A NYERŐEMBER
A MAGNUM ÉDES KISÉRTÉSEK MEGÖRÖKÍTETT PILLANATAI, AVAGY FOTÓPÁLYAZAT, CSAKHOGY ÚJRA NYERHESSÜNK. Mindig öröm olyan pályázaton részt venni, ahol a kreativitás szabadon szárnyalhat. Az Algida Magnum

IRTÓBIÁS – A ZÖLD (BIO)LOVAG
Új mozihős született: IRTÓBIÁS, a zöld lovag, aki hőstetteivel kápráztatja el ezentúl nap mint nap az őt segítségül hívókat. A BIOLIT-figura megteremtésével a termékcsalád hosszú

OXY – STOP SPOT – MEGOLDÁS EGY VISSZA-VISSZATÉRŐ PROBLÉMÁRA
Az Intercooperation Zrt. egy régi-új termék forgalmazását indította el 2005-ben Magyarországon. A bevezető kampány lebonyolításával ügynökségünket bízta meg. Az OXY arcápoló termékcsalád új külsővel jelent

COVER YOUR GRAY BEVEZETŐ KAMPÁNY NÉMETORSZÁGBAN
A Cover Your Gray hajápolási termékcsalád az Egyesült Államokban jól ismert márka. A Fisk Group megbízásásból végeztük a termékek európai bevezetését. A Cover Your Gray

BOSCH SZAKMAI ESEMÉNYEK – ONLINE KAMPÁNY
A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és

MISS BALATON SZÉPSÉGVERSENY – TELJESKÖRŰ KOORDINÁLÁS
A verseny a két kiemelt időszak (tavasszal a versenyre jelentkezés periódusa és nyárvégén a döntő) mellett, egész éves kommunikációs feladatokat ad. Ebbe a körbe tartozik az éves naptárfotózás és a VIP rendezvény is.