A MAGNUM ÉDES KISÉRTÉSEK MEGÖRÖKÍTETT PILLANATAI, AVAGY FOTÓPÁLYAZAT, CSAKHOGY ÚJRA NYERHESSÜNK.
Mindig öröm olyan pályázaton részt venni, ahol a kreativitás szabadon szárnyalhat. Az Algida Magnum pályázata különösen izgalmas témát, a “hét főbűnt” jelölte meg. Remete Pál (Paya) vezető tervezőnk önálló alkotásaival indult a versenyen. A zsűrinek nem volt könnyű dolga, hiszen több mint 600 kép közül kellett kiválasztania a legjobbakat.
![Magnum pályázat](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/09/Magnum-Article-1.jpg)
![Magnum díj](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/09/Magnum-Article-2.jpg)
Az elbírálás három fő szempontja: az ötlet eredetisége, a téma megvalósítása és a technikai kivitelezés volt. Így történt, hogy kreatív kollégánk a Falánkság kategóriában “A NAGY HARAPÁS” című képének kategóriadíján kívül a Magnum különdíját is elnyerte az Édes Kísértések sorozatának mind a hét képével!
ÉRDEKESSÉGEK
![Robert Bosch HR cikk](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/09/Bosch-cikk.jpg)
BOSCH SZAKMAI ESEMÉNYEK – ONLINE KAMPÁNY
A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és
![](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/02/MMM.jpg)
MULTIPLE MESSAGE MENU – (INNOVÁCIÓ)
Weboldalakat készíteni egyre többen és egyre kevesebb felkészültséggel képesek, ugyanakkor mintha csökkenne azoknak a webdizájnereknek a száma, akik vállalják a kockázatot és megkísérlik átlépni a készen megkapott, előre legyártott, egyhangúan harsány vagy jellegtelen “online konzervek” korlátait.
![](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/02/Sprinter-300.jpg)
EGY CSOMAG PROFIZMUS – A SPRINTER ÚJ ARCULATA
Egy már működő cég arculatának átalakításánál elsődleges szempont az új célok meghatározása. Az új embléma és a vállalati szlogen újrafogalmazása mind mind ezt szolgálják. A jó embléma egyszerű, letisztult, könnyen adaptálható és megszemélyesíti a vállalatot.