3. DÍJ AZ ARANY LOLLIPOP REKLÁMVERSENYEN A B2B KATEGÓRIÁBAN (2010)
53 nevező 116 munkát küldött be az elsősorban BTL kommunikációval foglalkozó ügynökségek versenyére. A döntőbe végül 42 pályamunka jutott, melyből 23 különdíj és 19 helyezés talált gazdára. A B2B kategóriában 3. díjat nyert a Robert Bosch megrendelésére készített “Összhangban a természettel” című kiadvány. Az ügynökség számára azért is különleges ez a díj, mert eddig elsősorban ATL munkáiról volt ismert.
B2B promóció kategória – publishing
3. helyezés
Pályamű címe: Összhangban a természettel
Pályázó: Saxon
Társpályázó: Robert Bosch
ÉRDEKESSÉGEK
EGY KATICA DIADALA
Az eredményhirdetésre 2003. május 8-án, a Nagy Kreatív Napon került sor a MEO Kortárs Művészeti Gyűjteményében. A nemzetközi szakértőkből létrehozott bírálóbizottság az év legjobb sajtóhirdetésének ítélte a Saxon Reklámügynökség “Herend katica” című alkotását.
MISS BALATON SZÉPSÉGVERSENY – TELJESKÖRŰ KOORDINÁLÁS
A verseny a két kiemelt időszak (tavasszal a versenyre jelentkezés periódusa és nyárvégén a döntő) mellett, egész éves kommunikációs feladatokat ad. Ebbe a körbe tartozik az éves naptárfotózás és a VIP rendezvény is.
MÁSODIK LETT A HERENDI PILLANGÓ
A Bonton Magazin olvasói második díjjal jutalmazták a Herendi Porcelánmanufaktúra imázs hirdetését az újság versenyén.