Új mozihős született: IRTÓBIÁS, a zöld lovag, aki hőstetteivel kápráztatja el ezentúl nap mint nap az őt segítségül hívókat. A BIOLIT-figura megteremtésével a termékcsalád hosszú távú arculatát dolgoztuk ki.

A brand színei visszaköszönnek a figura ruházatán, így hatásosan kommunikálhatjuk az új termék arculatát. A kampány fő eleme a 15 másodperces 3D animációval készült reklámfilm. A hagyományos rovarirtószerekkel ellentétben a BIOLIT-kampány kommunikációja nem a megsemmisítésre, hanem a riasztásra helyezi a hangsúlyt. A koncepció része egy olyan image felépítése, amely barátságosabb, mint a versenytársak – néha túlzóan agresszív – üzenete.

A televíziós hirdetéseket óriásplakát és City Light kampány is kísérte, amely elősegítette az új brand beágyazódását. Az outdoor médiában megjelent hirdetések – a filmes plakátok grafikai és tördelési elemeinek átvételével – erősítik a figura hősszerű bemutatását. A promóciós kampány keretében a termékek mellé kísérőfüzetet készítettünk, amellyel a terméket népszerűsítő hűtőmágnesfigurát lehetett nyerni.

 

ÉRDEKESSÉGEK

Magnum pályázat

MIÉNK A PAYA, A NYERŐEMBER

A MAGNUM ÉDES KISÉRTÉSEK MEGÖRÖKÍTETT PILLANATAI, AVAGY FOTÓPÁLYAZAT, CSAKHOGY ÚJRA NYERHESSÜNK. Mindig öröm olyan pályázaton részt venni, ahol a kreativitás szabadon szárnyalhat. Az Algida Magnum

Tovább olvasom »