Új mozihős született: IRTÓBIÁS, a zöld lovag, aki hőstetteivel kápráztatja el ezentúl nap mint nap az őt segítségül hívókat. A BIOLIT-figura megteremtésével a termékcsalád hosszú távú arculatát dolgoztuk ki.
A brand színei visszaköszönnek a figura ruházatán, így hatásosan kommunikálhatjuk az új termék arculatát. A kampány fő eleme a 15 másodperces 3D animációval készült reklámfilm. A hagyományos rovarirtószerekkel ellentétben a BIOLIT-kampány kommunikációja nem a megsemmisítésre, hanem a riasztásra helyezi a hangsúlyt. A koncepció része egy olyan image felépítése, amely barátságosabb, mint a versenytársak – néha túlzóan agresszív – üzenete.
A televíziós hirdetéseket óriásplakát és City Light kampány is kísérte, amely elősegítette az új brand beágyazódását. Az outdoor médiában megjelent hirdetések – a filmes plakátok grafikai és tördelési elemeinek átvételével – erősítik a figura hősszerű bemutatását. A promóciós kampány keretében a termékek mellé kísérőfüzetet készítettünk, amellyel a terméket népszerűsítő hűtőmágnesfigurát lehetett nyerni.
ÉRDEKESSÉGEK
IRTÓBIÁS – A ZÖLD (BIO)LOVAG
Új mozihős született: IRTÓBIÁS, a zöld lovag, aki hőstetteivel kápráztatja el ezentúl nap mint nap az őt segítségül hívókat. A BIOLIT-figura megteremtésével a termékcsalád hosszú
BOSCH SZAKMAI ESEMÉNYEK – ONLINE KAMPÁNY
A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és
MÁSODIK LETT A HERENDI PILLANGÓ
A Bonton Magazin olvasói második díjjal jutalmazták a Herendi Porcelánmanufaktúra imázs hirdetését az újság versenyén.