Mérföldkövek & Történetek

Rólunk

A Saxon története

Mérföldkövek 1991-től

2016. december 11. A Saxon megalapításának 25. évfordulója

2013 október: Bronz díj az EFFIE hatékonysági reklámversenyen.

A 2012-es Rama Baking kampánya az EFFIE Gálán Élelmiszer kategóriában részesült elismerésben. A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és az idén 75 éves Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi. A díjat 1968-ban az Amerikai Marketing Szövetség alapította meg New Yorkban. Jelenleg 40 országban rendezik meg.

2013 február: A “Nagy Ramakönyv” kreatívjának sikere Csehországban.

A cseh Marketing&Media magazin szakmai zsűrije szerint a Saxon “Hera 85” kreatívja a 2. legjobb print hirdetés volt február hónapban.

2010: 3. díj az Arany LolliPOP reklámversenyen.

A B2B kategóriában 3. díjat nyert a Robert Bosch megrendelésére készített “Összhangban a természettel” című kiadvány. Az ügynökség számára azért is különleges ez a díj, mert eddig elsősorban ATL munkáiról volt ismert.

2009: A bővülés éve, már nem csak reklám…

Sajtóhirdetés, óriásplakát, rádióreklám, logó, arculat, magazinok, kiadványok, csomagolás és még sorolhatnánk a tevékenységek egyre szélesebb körét. A reklámügynökség lassan de biztosan kommunikációs ügynökségé alakult.

2003: Kreatív díj.

A Kreatív Marketingkommunikációs Szaklap által meghirdetett versenyen 30 reklámügynökség összesen 123 pályázati anyaggal nevezett. A nemzetközi szakértőkből létrehozott bírálóbizottság az év legjobb sajtóhirdetésének ítélte a Saxon Reklámiroda “Herend katica” című alkotását. A versenyen megosztott második díjat kapott a Leo Burnett Budapest Reklámügynökség illetve a Publicis Reklámügynökség, harmadik helyezést ért el a Young & Rubicam Reklámügynökség.

2000: a Saxon-Network alapítása.

Az offline mellett egyre nagyobb teret nyer az online média is. A kommunikációs ügynökség a Saxon-Network alapítása óta óriási tapasztalatokat szerzett az internetes szoftverek, weboldalak, portálok, áruházak fejlesztésében és üzemeltetésében, kampányok szervezésében.

1996: az 5. születésnap.

Amiben titkon reménykedtünk, hogy elérkezik: a Saxon Reklámügynökség az ötödik születésnapjára készült. “Ennyien hoztunk jó döntést!” – mondta egyik ügyfelünk, amikor első alkalommal tettük közé kiadvány formájában addig elkészült munkáinkat. A katalógusban logó és arculattervek, sajtóhirdetések, óriásplakátok és még sok más kreatív terv mellett reklámkampányaink is helyet kaptak.

Minek is volt köszönhető mindez?
A koncepció kialakításában a legfontosabb, hogy ügyfeleink érdekeit szem előtt tartva valósítsuk meg kommunikációs céljaikat, s ennek adjuk meg az eredeti “saxonos” formáját. Az üzenettel, – amit eljuttatunk egy-egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatosan – fontos, hogy megbízónk teljesen azonosuljon. A reklámügynökség és a megrendelő együttműködése akkor igazán hatékony, ha a munka már a stratégia tervezésével elkezdődik. A jó alapok meghatározzák a kommunikáció sikerét.

1991: a Saxon Reklámiroda megalakulásának éve.

Az alapítók olyan kreatív reklám- és kommunikációs ügynökség létrehozását határozták el, amely állandóan megújulva, szolgáltatásait fejlesztve hosszú távon is értéket teremt. Kezdeti sikereink hatására folyamatosan gyarapodtak megrendeléseink. Nekünk a legjobb reklám valóban ügyfeleink sikerei voltak!

Ügyfeleink

1991 óta

2F Nyelviskola, A&A, Aero Space Power, Amar, Americar Bio+, Antonio Puig S.A. (S), Aranypók, Artz Modell, Assa Abloy Hungary, Autófórum, Auto-Fort, Baba (Unilever), Balaton Park Circuit, Bábolna Bio, Billerbeck, Biocorp, Biolit, Bionsen, BioFly, Blasé, Bonsai International, Budapest Film, Budapesti Piac, Budmil, BSC, Business Center 99, Brendon, Cactus Clone, Caola, Carl Zeiss, Cash Control, Cederroth B.V (NL), Celcot Lady, Célgépcentrum, Chronos, Cover Your Gray (Fisk – USA), Costella (SI), Curry Com (A), Cutex (UK), Cremo, Dare Group, Debis-IT, Depar-H, Dethleffs, Difer, Drago, Dr. Alex, Dr. Batz, Easy Go, E-Motion, EGO, Estée Lauder, Famil, Fetish, Fégtherm, Fitness Factory, Flair, Forte, FourFourTwo, Fresh Lam, Fria, Fruttaviva, G1 Kart Center, Geminius Paper, Generalbau Invest, Gigant Bútorcenter, Giro Zrt. (GIROInstant), Globus (Unilever), Gorenje Budapest, Graboplast, Habitat for Humanity, Hawaiian Tropic, Head, Healey & Baker, Herendi Porcelánmanufaktúra, Hotel Anna Grand,  Hotel Benczúr, Hungaroszerviz, Hyundai, Index, InfoGroup, Intercooperation, Ilzer, Juvamine, JuvaBio, Kangaroos, Karát Fashion, Karpackie, Kartago Tours, Kling, Kondor & Sragner, La Manga Homes (S), Langos Húngaro (S), Lifewater, LOSZ, Luhta, Material Center, Material Event Center, Miss Hungary, Miss Balaton, Mentaplus, Mentholatum, MLSZ, MopQueens, Műszertechnika, Neerland, Odie, OXY, Pegazus Tours, Pick Szeged, Pizza Fingers, Puma, Primőr, Premium Jeans, Questor, Rama (Unilever), Reál, Renault Baumgartner, RFSU, Rimmel (UK), Robert Bosch, Royal Dental, Roy Nissany (ISR), Rubicom, Signal Biztosító, Sony, Sony BMG, Salonpas, Salvequick, Speedo, Sprinter, Szilasfood, Sover, Steffl, Suntest, Suzuki Center, Suzuki Ház, Stratego, Swiss Formula (CH), SZOVA, Tiko-Time, Tourisme-dentaire.com, Toyota, Turtle Wax, T-Systems, Unilever (Rama, Flora, Liga, Globus, Delma, Baba, Hera (CZ), Kasia (PL)), Unió Kiadó, Vape, Valoris, Vectra-Line, Visual Optica, VO5, Walton, Westel 900, Zalahús…

Saxon Sztorik

ÉRDEKESSÉGEK

EGY CSOMAG PROFIZMUS – A SPRINTER ÚJ ARCULATA

Egy már működő cég arculatának átalakításánál elsődleges szempont az új célok meghatározása. Az új embléma és a vállalati szlogen újrafogalmazása mind mind ezt szolgálják. A jó embléma egyszerű, letisztult, könnyen adaptálható és megszemélyesíti a vállalatot.

Tovább olvasom »

MULTIPLE MESSAGE MENU – (INNOVÁCIÓ)

Weboldalakat készíteni egyre többen és egyre kevesebb felkészültséggel képesek, ugyanakkor mintha csökkenne azoknak a webdizájnereknek a száma, akik vállalják a kockázatot és megkísérlik átlépni a készen megkapott, előre legyártott, egyhangúan harsány vagy jellegtelen “online konzervek” korlátait.

Tovább olvasom »

EGY KATICA DIADALA

Az eredményhirdetésre 2003. május 8-án, a Nagy Kreatív Napon került sor a MEO Kortárs Művészeti Gyűjteményében. A nemzetközi szakértőkből létrehozott bírálóbizottság az év legjobb sajtóhirdetésének ítélte a Saxon Reklámügynökség “Herend katica” című alkotását.

Tovább olvasom »