Egy már működő cég arculatának átalakításánál elsődleges szempont az új célok meghatározása. Az új embléma és a vállalati szlogen újrafogalmazása mind mind ezt szolgálják. A jó embléma egyszerű, letisztult, könnyen adaptálható és megszemélyesíti a vállalatot. A szlogen rövid, tömör, egyértelmű, az embléma mellett azonos módon fejezi ki a cég értékeit. Az új kommunikációs célok sikerét a jó alapok jelentik, ezért az embléma és a szlogen meghatározó jelentőségű.
A Sprinter új emblémája dinamizmust, megbízhatóságot sugároz. A vállalati szlogen jól kifejezi a cég filozófiáját: a tökéletes és megkérdőjelezhetetlen profizmust.
ÉRDEKESSÉGEK
EGY KATICA DIADALA
Az eredményhirdetésre 2003. május 8-án, a Nagy Kreatív Napon került sor a MEO Kortárs Művészeti Gyűjteményében. A nemzetközi szakértőkből létrehozott bírálóbizottság az év legjobb sajtóhirdetésének ítélte a Saxon Reklámügynökség “Herend katica” című alkotását.
A “NAGY RAMAKÖNYV” KREATÍVJÁNAK SIKERE CSEHORSZÁGBAN
Hera 85 was the 2nd best ad in the month of February — deemed by the professional jury of the Czech Marketing & Media Magazine.
COVER YOUR GRAY BEVEZETŐ KAMPÁNY NÉMETORSZÁGBAN
A Cover Your Gray hajápolási termékcsalád az Egyesült Államokban jól ismert márka. A Fisk Group megbízásásból végeztük a termékek európai bevezetését. A Cover Your Gray