A LEGNAGYOBBAK KÖZÖTT FEBRUÁRBAN
A cseh Marketing & Media magazin szakmai zsűrije szerint a Hera 85 hirdetés a 2. legjobb hirdetés volt február hónapban. A Nagy Ramakönyv kreatívjának adaptációja különösen kedves számunkra, hiszen – a sajtó hirdetés mellett – mi terveztük a Hera 85 kampány emblémáját és a Hera új csomagolását is.
ÉRDEKESSÉGEK

COVER YOUR GRAY BEVEZETŐ KAMPÁNY NÉMETORSZÁGBAN
A Cover Your Gray hajápolási termékcsalád az Egyesült Államokban jól ismert márka. A Fisk Group megbízásásból végeztük a termékek európai bevezetését. A Cover Your Gray

ÖSSZHANGBAN A TERMÉSZETTEL
53 nevező 116 munkát küldött be az elsősorban BTL kommunikációval foglalkozó ügynökségek versenyére. A döntőbe végül 42 pályamunka jutott, melyből 23 különdíj és 19 helyezés talált gazdára. A B2B kategóriában 3. díjat nyert a Robert Bosch megrendelésére készített “Összhangban a természettel” című kiadvány.

EGY KATICA DIADALA
Az eredményhirdetésre 2003. május 8-án, a Nagy Kreatív Napon került sor a MEO Kortárs Művészeti Gyűjteményében. A nemzetközi szakértőkből létrehozott bírálóbizottság az év legjobb sajtóhirdetésének ítélte a Saxon Reklámügynökség “Herend katica” című alkotását.