A LEGNAGYOBBAK KÖZÖTT FEBRUÁRBAN
A cseh Marketing & Media magazin szakmai zsűrije szerint a Hera 85 hirdetés a 2. legjobb hirdetés volt február hónapban. A Nagy Ramakönyv kreatívjának adaptációja különösen kedves számunkra, hiszen – a sajtó hirdetés mellett – mi terveztük a Hera 85 kampány emblémáját és a Hera új csomagolását is.
ÉRDEKESSÉGEK
A SÜTÉS SZERETETTEL KEZDŐDIK… ÉS EGY JÓ RECEPTTEL!
A 2012-es Rama Baking kampánya a 2013-as EFFIE Gálán Élelmiszer kategóriában bronz díjat kapott. A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és az idén 75 éves Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi.
BOSCH SZAKMAI ESEMÉNYEK – ONLINE KAMPÁNY
A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és
MÁSODIK LETT A HERENDI PILLANGÓ
A Bonton Magazin olvasói második díjjal jutalmazták a Herendi Porcelánmanufaktúra imázs hirdetését az újság versenyén.