A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és szoftverfejlesztő szakemberek toborzása volt.
KAMPÁNY FELADATOK
A kampány sikeréhez fel kellett kutatni azokat a tartalmakat, amelyek a célközönség számára értékkel bírnak, illetve megtalálni azokat a weboldalakat, ahol a leggyakrabban megfordulnak. A tematikus oldalak feltérképezése után a honlap tulajdonosokkal közvetlen kapcsolatba léptünk és kötöttünk egyedi megállapodásokat a hirdetések elhelyezésére.
A kulcsszókutatás során szerzett tapasztalásaink alapján indítottunk el egy AdWords kampányt is. A keresési hálózaton kifejezetten olyan long-tail variánsokkal dolgoztunk, amelyekkel nem volument kívántunk elérni, hanem az értékesebb látogatókat akartunk megtalálni, akik nagyobb valószínűséggel regisztráltak az eseményre.
ÉRDEKESSÉGEK

EGY KATICA DIADALA
Az eredményhirdetésre 2003. május 8-án, a Nagy Kreatív Napon került sor a MEO Kortárs Művészeti Gyűjteményében. A nemzetközi szakértőkből létrehozott bírálóbizottság az év legjobb sajtóhirdetésének ítélte a Saxon Reklámügynökség “Herend katica” című alkotását.

OXY – STOP SPOT – MEGOLDÁS EGY VISSZA-VISSZATÉRŐ PROBLÉMÁRA
Az Intercooperation Zrt. egy régi-új termék forgalmazását indította el 2005-ben Magyarországon. A bevezető kampány lebonyolításával ügynökségünket bízta meg. Az OXY arcápoló termékcsalád új külsővel jelent