Egy már működő cég arculatának átalakításánál elsődleges szempont az új célok meghatározása. Az új embléma és a vállalati szlogen újrafogalmazása mind mind ezt szolgálják. A jó embléma egyszerű, letisztult, könnyen adaptálható és megszemélyesíti a vállalatot. A szlogen rövid, tömör, egyértelmű, az embléma mellett azonos módon fejezi ki a cég értékeit. Az új kommunikációs célok sikerét a jó alapok jelentik, ezért az embléma és a szlogen meghatározó jelentőségű.
A Sprinter új emblémája dinamizmust, megbízhatóságot sugároz. A vállalati szlogen jól kifejezi a cég filozófiáját: a tökéletes és megkérdőjelezhetetlen profizmust.

ÉRDEKESSÉGEK

BOSCH SZAKMAI ESEMÉNYEK – ONLINE KAMPÁNY
A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és

IRTÓBIÁS – A ZÖLD (BIO)LOVAG
Új mozihős született: IRTÓBIÁS, a zöld lovag, aki hőstetteivel kápráztatja el ezentúl nap mint nap az őt segítségül hívókat. A BIOLIT-figura megteremtésével a termékcsalád hosszú