A PR formálja a vállalati imázst, azaz a tudott vagy tudni vélt információkat (ezek alapulhatnak objektív vagy szubjektív benyomásokon is). Feladataink közé tartozhatnak a külső és belső PR stratégia meghatározása. A szervezet kommunikációs kapcsolatainak kutatása, elemzése, tervezése, szervezése, értékelése és a kommunikációs problémák megoldása.
A szervezeti kultúra, az értékrendek meghatározása szintén fontos szakterületünk. Az identitást meghatározó vizuális elemek kialakításában is (Corporate Design) nagy tapasztalatot szereztünk az elmúlt 20 évben.
A jelent és a jövőt egyre jobban meghatározza az on-line PR, ennek alakításában a homepage-nek, ezen belül is a nyitólapoknak van kiemelkedő szerepe.
REFERENCIÁINK
Herendi Porcelánmanufaktúra Porcelanium
Porcelanium bevezető kampánya, filmkészítés, sajtóanyag megtervezése, sajtótájékoztató megszervezése, embléma megtervezése.
Herendi Porcelánmanufaktúra, 175. évforduló
Részvétel a Herend-napok megszervezésében, sajtóanyag készítése, jubileumi embléma megtervezése
Herendi Porcelánmanufaktúra, Herend Herald
A Herendi Lifestyle magazin megtervezése, szerkesztése, cikkek írása és disztribúciójának megszervezése.
Ford Hungária
Ford szervizakció megszervezése, sajtótájékoztató megtartása, sajtóanyag összeállítása.
Salvequick kampány
1995 óta minden évben nagy sikerrel bonyolítjuk le a gyógyszerészek és a vásárlók számára a Salvequick nyereményjátékot. 2006-ban a nyereményakció keretében szerveztük meg a gyógyszerészek kiutazását Svédországba, ahol megtekinthették a Salvequick gyárat. A csoportot szakújságírók is elkísérték.
Gorenje Ora Ito bevezető kampány
Ora Ito a francia dizájner ismeretlen volt még Magyarországon, amikor a Gorenje bevezette 2007-ben az általa tervezett termékcsaládot. Javaslatunk alapján az imázs-kampányt megelőzte egy PR kampány, amelynek keretében az életmód magazinokban, szaklapokban jelent meg PR cikk, illetve sajtótájékoztatót szerveztünk. A sajtómunkatársainak kiutaztatása a moszkvai nagyszabású bemutatóra.
Estée Lauder Dreaming bevezető kampány
Részvétel a sajtóbemutatón, on-line felület kialakítása a prezentációhoz.
T-Systems Global IT
A T-Systems Global IT szolgáltatásáról vállalati PR film készítése.
Robert Bosch B’Oscar rendezvény
A Robert Bosch Kft. 2008-ban rendezte meg az első nagyszabású B’Oscar Gálát, ahol a legjobban teljesítő szervizeket díjazták. A vállalat belső PR anyagának megtervezése, megírása a nemzetközi B’Oscar Gála előkészítésére.
Robert Bosch éves jelentés elkészítése
Részvétel a Robert Bosch Kft. 2009. évi éves jelentésének elkészítésében. A prezentáció, a sajtóanyag és a sajtóajándék megtervezése, legyártása
Robert Bosch Chefparade
Meghívó megírása, megtervezése
Robert Bosch G5 prezentáció
Vállalati belső kommunikációhoz plakát tervezése és legyártása.
ÉRDEKESSÉGEK
TÖBBSZINTŰ KERESŐSZÓ-KUTATÁS
A jó keresőszó- vagy kulcsszókutatás nem lehet más csakis mélyreható. Ez igaz azokra az egyszerűbb felépítésű honlapokra is, amelyek csak egy-egy termékcsaláddal foglalkoznak, vagy csupán
TARTALOMÉPÍTÉS
A jó tartalomépítés kiegyensúlyozott, következetesen igazodik a fogyasztói szokásokhoz, és a megfelelő csatornán keresztül érhető el. Ha pedig az időzítésre is odafigyelünk, a tartalom teljesítménye
MÉDIATERVEZÉS
Rendkívül jó és eredményes kapcsolatot építettünk ki a médiával, így megrendelőinknek mindenkor a lehető legelőnyösebb feltételeket biztosítjuk a médiavásárlás területén. Az évek során szerzett tapasztalatok