A jó tartalomépítés kiegyensúlyozott, következetesen igazodik a fogyasztói szokásokhoz, és a megfelelő csatornán keresztül érhető el. Ha pedig az időzítésre is odafigyelünk, a tartalom teljesítménye nagyban hozzájárul üzleti céljaink eléréséhez. Ehhez persze a megfelelő információ birtokában kell lenni, melyet csak célirányos kutatás során tudunk megszerezni.
Főbb tartalomépítési szempontok:
A kereső optimalizálás (SEO) miatt fontos, hogy olyan kulcsszavakat tartalmazzon, amikre azt szeretnénk, hogy az organikus találati listán (Google search) lehetőleg az első oldalra kerüljön. Ebben segít a jó keresőszó-kutatás.
- A kulcsszavak oldalanként/tartalmanként eltérőek lehetnek.
- A látogatók számára releváns legyen.
A tartalom iránti érdeklődés állandó fenntartása komoly erőfeszítést igényel. Talán ez az egyik legerőforrás-igényesebb feladat, amivel az online kommunikáció során találkozunk. Nem elég csak tartalmat készíteni, vagyis nem azért építünk tartalmat, hogy eleget tegyünk ennek az „elvárásnak”.
MILYEN A JÓ TARTALOM?
Röviden olyan, ami megfelel a célcsoport keresési szokásainak úgy, hogy emellett szórakoztató, érdeklődést felkeltő és informatív.
Ahhoz, hogy a tartalom elérje üzleti céljainkat annak bázisát tudatosan kell felépíteni. Ehhez be kell gyűjteni a legtöbb információt a célközönség szokásairól, viselkedéséről és elvárásairól. Ha a tartalom jól felépített, akkor a célközönség könnyebben lép interakcióba a tartalom egyes elemeivel. Ha nem, akkor csak a kollégák fogják „lájkolni” kényszeredett kötelességből.
ÉRDEKESSÉGEK
TARTALOMÉPÍTÉS
A jó tartalomépítés kiegyensúlyozott, következetesen igazodik a fogyasztói szokásokhoz, és a megfelelő csatornán keresztül érhető el. Ha pedig az időzítésre is odafigyelünk, a tartalom teljesítménye
KREATÍV TERVEZÉS
A hangsúlyt mindig a tökéletes vizuális megjelenítésre helyezzük. Terveink a termékeknek egyediséget adnak, amelyek hatékonyságát mi sem bizonyítja jobban, mint az évek óta elégedett megrendelők,
TELJESÍTMÉNYALAPÚ (KPI) KAMPÁNYOK
Az egyre kifinomultabb módszerek és az online marketing által alkalmazott eszközök számának növekedése lehetővé teszi számunkra, hogy a „hétköznapi” webprojekteken túlmutató szolgáltatásokat nyújtsunk. A teljesítmény