Rendkívül jó és eredményes kapcsolatot építettünk ki a médiával, így megrendelőinknek mindenkor a lehető legelőnyösebb feltételeket biztosítjuk a médiavásárlás területén.
Az évek során szerzett tapasztalatok alapján munkatársaink – a szükséges elemzések elvégzése után – nagy biztonsággal választják ki a legmegfelelőbb reklámeszközöket.
A stratégia kialakítása során a kinek, hol, mikor, milyen médiumban, milyen intenzitással, mennyi ideig és milyen büdzsével kérdésekre keressük a választ.
ÉRDEKESSÉGEK
PUBLIC RELATION
A PR formálja a vállalati imázst, azaz a tudott vagy tudni vélt információkat (ezek alapulhatnak objektív vagy szubjektív benyomásokon is). Feladataink közé tartozhatnak a külső
TELJESÍTMÉNYALAPÚ (KPI) KAMPÁNYOK
Az egyre kifinomultabb módszerek és az online marketing által alkalmazott eszközök számának növekedése lehetővé teszi számunkra, hogy a „hétköznapi” webprojekteken túlmutató szolgáltatásokat nyújtsunk. A teljesítmény
PPC ALAPÚ HIRDETÉS
KATTINTÁS, ÉS AMI MÖGÖTTE VAN Manapság egy kattintásból már jóval pontosabban következtethetünk a látogató érdeklődésére, mint a kezdetek kezdetén. A keresőszavak összetételétől és a hirdetés