![Bartók Udvar weboldal](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/09/Bartok-1.webp)
![Legjobb szerelő microsite](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/09/Robert-Bosch-9.webp)
A jó keresőszó- vagy kulcsszókutatás nem lehet más csakis mélyreható. Ez igaz azokra az egyszerűbb felépítésű honlapokra is, amelyek csak egy-egy termékcsaláddal foglalkoznak, vagy csupán néhány szolgáltatást nyújtanak. A kulcsszókutatást ilyen esetekben is több szinten kell elvégezni. Hogy miért? Mert minden potenciális ügyfél más és más döntési stádiumban lehet, ezért nem feltétlenül ugyanazzal a kifejezéssel keresnek a világhálón egyazon dolgot.
A keresőszó-kutatásunk vizsgálati alapja nem csak a honlap tartalma, az oldal igazából inkább iránymutatást nyújt arra vonatkozóan, hogy milyen irányba kell elindulni. A kutatási területet a célcsoport habitusa határozza meg, azaz mi motiválja őket és hogyan jelenik ez meg gondolkodásukban. A kutatást időről-időre újra el kell végezni, hiszen a trendek gyorsan változhatnak, ezzel együtt a célcsoport világképe is folyton módosulhat, ergo a keresőkifejezések is változnak.
A jól elvégzett keresőszó-kutatásból kinyert kifejezéseket (szóösszetételeket) két fontos területen lehet hasznosítani:
- segítségükkel kereső alapú kampányt (AdWords) lehet indítani olyan kifejezésekkel, amelyek jobb mutatókkal fognak teljesíteni
- a kifejezések alapján optimalizált tartalmakat lehet készíteni, amelyek több organikus találatot fognak eredményezni.
Elmondható, hogy a kutatás minden online stratégia eredője, amelyet akár önálló feladatként is elvégzünk, illetve valamely teljesítmény alapú programunk részeként.
ÉRDEKESSÉGEK
![Többszintű keresőszó-kutatás](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/09/Multi-Level-Research.webp)
TÖBBSZINTŰ KERESŐSZÓ-KUTATÁS
A jó keresőszó- vagy kulcsszókutatás nem lehet más csakis mélyreható. Ez igaz azokra az egyszerűbb felépítésű honlapokra is, amelyek csak egy-egy termékcsaláddal foglalkoznak, vagy csupán
![Saxon teljesítményalapú kampányok](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/09/KPI-Online.webp)
TELJESÍTMÉNYALAPÚ (KPI) KAMPÁNYOK
Az egyre kifinomultabb módszerek és az online marketing által alkalmazott eszközök számának növekedése lehetővé teszi számunkra, hogy a „hétköznapi” webprojekteken túlmutató szolgáltatásokat nyújtsunk. A teljesítmény
![Eseménymarketing - Miss Balaton](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/09/Miss-Balaton-Event-Marketing.webp)
ESEMÉNYMARKETING
A RENDEZVÉNYMARKETING ÉS A SAXON REKLÁMÜGYNÖKSÉG: ERŐS PÁROS Az eseménymarketing egy dinamikus stratégia, amely magában foglalja a márka, a termék vagy a szolgáltatás népszerűsítésére szolgáló