A jó tartalomépítés kiegyensúlyozott, következetesen igazodik a fogyasztói szokásokhoz, és a megfelelő csatornán keresztül érhető el. Ha pedig az időzítésre is odafigyelünk, a tartalom teljesítménye nagyban hozzájárul üzleti céljaink eléréséhez. Ehhez persze a megfelelő információ birtokában kell lenni, melyet csak célirányos kutatás során tudunk megszerezni.

Főbb tartalomépítési szempontok:

A kereső optimalizálás (SEO) miatt fontos, hogy olyan kulcsszavakat tartalmazzon, amikre azt szeretnénk, hogy az organikus találati listán (Google search) lehetőleg az első oldalra kerüljön. Ebben segít a jó keresőszó-kutatás.

  • A kulcsszavak oldalanként/tartalmanként eltérőek lehetnek.
  • A látogatók számára releváns legyen.

 

A tartalom iránti érdeklődés állandó fenntartása komoly erőfeszítést igényel. Talán ez az egyik legerőforrás-igényesebb feladat, amivel az online kommunikáció során találkozunk. Nem elég csak tartalmat készíteni, vagyis nem azért építünk tartalmat, hogy eleget tegyünk ennek az „elvárásnak”.

MILYEN A JÓ TARTALOM?
Röviden olyan, ami megfelel a célcsoport keresési szokásainak úgy, hogy emellett szórakoztató, érdeklődést felkeltő és informatív.

Ahhoz, hogy a tartalom elérje üzleti céljainkat annak bázisát tudatosan kell felépíteni. Ehhez be kell gyűjteni a legtöbb információt a célközönség szokásairól, viselkedéséről és elvárásairól. Ha a tartalom jól felépített, akkor a célközönség könnyebben lép interakcióba a tartalom egyes elemeivel. Ha nem, akkor csak a kollégák fogják „lájkolni” kényszeredett kötelességből.

Roy Nissany weboldal
HairOne weboldal

ÉRDEKESSÉGEK

Herend Katica key visual - kreatív díj

KREATÍV TERVEZÉS

A hangsúlyt mindig a tökéletes vizuális megjelenítésre helyezzük. Terveink a termékeknek egyediséget adnak, amelyek hatékonyságát mi sem bizonyítja jobban, mint az évek óta elégedett megrendelők,

Tovább olvasom »

TARTALOMÉPÍTÉS

A jó tartalomépítés kiegyensúlyozott, következetesen igazodik a fogyasztói szokásokhoz, és a megfelelő csatornán keresztül érhető el. Ha pedig az időzítésre is odafigyelünk, a tartalom teljesítménye

Tovább olvasom »
Saxon teljesítményalapú kampányok

TELJESÍTMÉNYALAPÚ (KPI) KAMPÁNYOK

Az egyre kifinomultabb módszerek és az online marketing által alkalmazott eszközök számának növekedése lehetővé teszi számunkra, hogy a „hétköznapi” webprojekteken túlmutató szolgáltatásokat nyújtsunk. A teljesítmény

Tovább olvasom »