A jó tartalomépítés kiegyensúlyozott, következetesen igazodik a fogyasztói szokásokhoz, és a megfelelő csatornán keresztül érhető el. Ha pedig az időzítésre is odafigyelünk, a tartalom teljesítménye nagyban hozzájárul üzleti céljaink eléréséhez. Ehhez persze a megfelelő információ birtokában kell lenni, melyet csak célirányos kutatás során tudunk megszerezni.
Főbb tartalomépítési szempontok:
A kereső optimalizálás (SEO) miatt fontos, hogy olyan kulcsszavakat tartalmazzon, amikre azt szeretnénk, hogy az organikus találati listán (Google search) lehetőleg az első oldalra kerüljön. Ebben segít a jó keresőszó-kutatás.
- A kulcsszavak oldalanként/tartalmanként eltérőek lehetnek.
- A látogatók számára releváns legyen.
A tartalom iránti érdeklődés állandó fenntartása komoly erőfeszítést igényel. Talán ez az egyik legerőforrás-igényesebb feladat, amivel az online kommunikáció során találkozunk. Nem elég csak tartalmat készíteni, vagyis nem azért építünk tartalmat, hogy eleget tegyünk ennek az „elvárásnak”.
MILYEN A JÓ TARTALOM?
Röviden olyan, ami megfelel a célcsoport keresési szokásainak úgy, hogy emellett szórakoztató, érdeklődést felkeltő és informatív.
Ahhoz, hogy a tartalom elérje üzleti céljainkat annak bázisát tudatosan kell felépíteni. Ehhez be kell gyűjteni a legtöbb információt a célközönség szokásairól, viselkedéséről és elvárásairól. Ha a tartalom jól felépített, akkor a célközönség könnyebben lép interakcióba a tartalom egyes elemeivel. Ha nem, akkor csak a kollégák fogják „lájkolni” kényszeredett kötelességből.
ÉRDEKESSÉGEK
PPC ALAPÚ HIRDETÉS
KATTINTÁS, ÉS AMI MÖGÖTTE VAN Manapság egy kattintásból már jóval pontosabban következtethetünk a látogató érdeklődésére, mint a kezdetek kezdetén. A keresőszavak összetételétől és a hirdetés
TARTALOMÉPÍTÉS
A jó tartalomépítés kiegyensúlyozott, következetesen igazodik a fogyasztói szokásokhoz, és a megfelelő csatornán keresztül érhető el. Ha pedig az időzítésre is odafigyelünk, a tartalom teljesítménye