PPC AD CAMPAIGNS

KATTINTÁS, ÉS AMI MÖGÖTTE VAN

Manapság egy kattintásból már jóval pontosabban következtethetünk a látogató érdeklődésére, mint a kezdetek kezdetén. A célcsoport döntési fázisától és a kreatív tartalmától függően akár szándékot is kifejezhet egy kattintás, ami még erősebb marketing értékkel bír. Sőt, a közösségi oldalakon futó hirdetések esetében már azt is tudjuk, hogy milyen demográfiai adatok jellemzik az érdeklődőt. Ezek segítségével a hirdetés pontosabban kiszolgálhatja a célközönség igényeit.

Az AdWords hirdetések elkészítését mindenesetben megelőzi egy keresőszókutatás. Mivel ebben az esetben egy kereső alapú rendszerben fut a kampány, úgy tudunk a legközelebb jutni a célközönséghez, hogy tanulmányozzuk a keresési szokásait.

A Facebook hirdetési rendszerében más megközelítésre van szükség, mivel itt ugyan jobban ismerjük, kinek fogjuk a hirdetést megjeleníteni, keveset tudunk a célcsoport döntési fázisáról.

OPTIMALIZÁLÁS A VÉGSŐKIG

A kattintás alapú reklámkampányok teljesítményét folyamatosan ellenőrizzük és optimalizáljuk hirdetési oldalról (CPC, CTR) és landing page oldalról is (session duration, bounce rate). Egy hosszabb időszak alatt mindig szükséges a finomhangolás: újabb keresőszavak, jobb beállítások, hatékonyabb kreatívok.

NYELVI KORLÁTOK NÉLKÜL

Online kampányokat idegen nyelveken (angol, német, francia, spanyol, stb.) is lebonyolítunk. A kampányhoz elkészítjük a landing oldalakat, amelyek lehetnek egy weboldal nyelvi mutációi, vagy egy önálló mikro site. Az adott nyelven elindítjuk és menedzseljük a közösségi oldalakat is (Facebook, Instagram, Twitter).

 

Javasolt kampány időtartam: 6 héttől - 3 hónapig


Küldje el adatait és felkeressük:

 

Name*
Email*
Phone*
Message*