Egy már működő cég arculatának átalakításánál elsődleges szempont az új célok meghatározása. Az új embléma és a vállalati szlogen újrafogalmazása mind mind ezt szolgálják. A jó embléma egyszerű, letisztult, könnyen adaptálható és megszemélyesíti a vállalatot. A szlogen rövid, tömör, egyértelmű, az embléma mellett azonos módon fejezi ki a cég értékeit. Az új kommunikációs célok sikerét a jó alapok jelentik, ezért az embléma és a szlogen meghatározó jelentőségű.

A Sprinter új emblémája dinamizmust, megbízhatóságot sugároz. A vállalati szlogen jól kifejezi a cég filozófiáját: a tökéletes és megkérdőjelezhetetlen profizmust.

ÉRDEKESSÉGEK

MULTIPLE MESSAGE MENU – (INNOVÁCIÓ)

Weboldalakat készíteni egyre többen és egyre kevesebb felkészültséggel képesek, ugyanakkor mintha csökkenne azoknak a webdizájnereknek a száma, akik vállalják a kockázatot és megkísérlik átlépni a készen megkapott, előre legyártott, egyhangúan harsány vagy jellegtelen “online konzervek” korlátait.

Tovább olvasom »

ÖSSZHANGBAN A TERMÉSZETTEL

53 nevező 116 munkát küldött be az elsősorban BTL kommunikációval foglalkozó ügynökségek versenyére. A döntőbe végül 42 pályamunka jutott, melyből 23 különdíj és 19 helyezés talált gazdára. A B2B kategóriában 3. díjat nyert a Robert Bosch megrendelésére készített “Összhangban a természettel” című kiadvány.

Tovább olvasom »