A LEGNAGYOBBAK KÖZÖTT FEBRUÁRBAN
A cseh Marketing & Media magazin szakmai zsűrije szerint a Hera 85 hirdetés a 2. legjobb hirdetés volt február hónapban. A Nagy Ramakönyv kreatívjának adaptációja különösen kedves számunkra, hiszen – a sajtó hirdetés mellett – mi terveztük a Hera 85 kampány emblémáját és a Hera új csomagolását is.
ÉRDEKESSÉGEK
ÖSSZHANGBAN A TERMÉSZETTEL
53 nevező 116 munkát küldött be az elsősorban BTL kommunikációval foglalkozó ügynökségek versenyére. A döntőbe végül 42 pályamunka jutott, melyből 23 különdíj és 19 helyezés talált gazdára. A B2B kategóriában 3. díjat nyert a Robert Bosch megrendelésére készített “Összhangban a természettel” című kiadvány.
IRTÓBIÁS – A ZÖLD (BIO)LOVAG
Új mozihős született: IRTÓBIÁS, a zöld lovag, aki hőstetteivel kápráztatja el ezentúl nap mint nap az őt segítségül hívókat. A BIOLIT-figura megteremtésével a termékcsalád hosszú
MULTIPLE MESSAGE MENU – (INNOVÁCIÓ)
Weboldalakat készíteni egyre többen és egyre kevesebb felkészültséggel képesek, ugyanakkor mintha csökkenne azoknak a webdizájnereknek a száma, akik vállalják a kockázatot és megkísérlik átlépni a készen megkapott, előre legyártott, egyhangúan harsány vagy jellegtelen “online konzervek” korlátait.