
A LEGNAGYOBBAK KÖZÖTT FEBRUÁRBAN
A cseh Marketing & Media magazin szakmai zsűrije szerint a Hera 85 hirdetés a 2. legjobb hirdetés volt február hónapban. A Nagy Ramakönyv kreatívjának adaptációja különösen kedves számunkra, hiszen – a sajtó hirdetés mellett – mi terveztük a Hera 85 kampány emblémáját és a Hera új csomagolását is.
ÉRDEKESSÉGEK

A SAXON EMBLÉMA TÖBB, MINT 25 ÉVE
The logo of Saxon had been created by talented designer Csaba Fóris 25 years ago.

BOSCH SZAKMAI ESEMÉNYEK – ONLINE KAMPÁNY
A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és

MÁSODIK LETT A HERENDI PILLANGÓ
A Bonton Magazin olvasói második díjjal jutalmazták a Herendi Porcelánmanufaktúra imázs hirdetését az újság versenyén.