A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és szoftverfejlesztő szakemberek toborzása volt.
KAMPÁNY FELADATOK
A kampány sikeréhez fel kellett kutatni azokat a tartalmakat, amelyek a célközönség számára értékkel bírnak, illetve megtalálni azokat a weboldalakat, ahol a leggyakrabban megfordulnak. A tematikus oldalak feltérképezése után a honlap tulajdonosokkal közvetlen kapcsolatba léptünk és kötöttünk egyedi megállapodásokat a hirdetések elhelyezésére.
A kulcsszókutatás során szerzett tapasztalásaink alapján indítottunk el egy AdWords kampányt is. A keresési hálózaton kifejezetten olyan long-tail variánsokkal dolgoztunk, amelyekkel nem volument kívántunk elérni, hanem az értékesebb látogatókat akartunk megtalálni, akik nagyobb valószínűséggel regisztráltak az eseményre.
ÉRDEKESSÉGEK
A SÜTÉS SZERETETTEL KEZDŐDIK… ÉS EGY JÓ RECEPTTEL!
A 2012-es Rama Baking kampánya a 2013-as EFFIE Gálán Élelmiszer kategóriában bronz díjat kapott. A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és az idén 75 éves Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi.
A SAXON EMBLÉMA TÖBB, MINT 25 ÉVE
The logo of Saxon had been created by talented designer Csaba Fóris 25 years ago.
ÖSSZHANGBAN A TERMÉSZETTEL
53 nevező 116 munkát küldött be az elsősorban BTL kommunikációval foglalkozó ügynökségek versenyére. A döntőbe végül 42 pályamunka jutott, melyből 23 különdíj és 19 helyezés talált gazdára. A B2B kategóriában 3. díjat nyert a Robert Bosch megrendelésére készített “Összhangban a természettel” című kiadvány.