
A Cover Your Gray hajápolási termékcsalád az Egyesült Államokban jól ismert márka. A Fisk Group megbízásásból végeztük a termékek európai bevezetését.
A Cover Your Gray elsősorban abban segít, hogy elfedje a két hajfestés között megjelenő hajlenövéseket és az ősz hajszálakat. A termék elsősorban az 50 év feletti nőknek kínál megoldást, de megtalálható férfiak számára kifejlesztett változat is.
KAMPÁNY FELADATOK
A Cover Your Gray először a német és osztrák piacot célozta meg. A piacra lépéshez az alapoktól kellett felépíteni a márka kommunikációját. A bevezető kampány első állomása az eredeti honlap német nyelvű változatának elkészítése, ahol egy online kereskedelmi rendszer is működik.
A honlap német nyelvű változatának elkészítése után egy többszintű keresőszó kutatást végeztünk, mely arra volt hivatott, hogy felderítse a célközönség témához kapcsolódó változatos keresési szokásait.
2017 januárjában indítottuk el a német nyelvű kattintás alapú reklámkampányt az AdWords és a Facebook hirdetési rendszerén. A targetálás területi és demográfiai alapon is erősen szűkített volt, hogy a kifejezetten csak a célcsoport számára készített kreatív anyagok jó minőségű mérőszámokkal teljesítsenek.
A folyamatos optimalizálás eredményeként a kreatívok sikeresen elérték azt az egyensúlyi pontot, ahol már bármilyen beavatkozás szükségtelenné vált, a kampányköltségben lévő potenciált teljesen kihasználva.
A kampány első négy hetében a német nyelvű Facebook oldalt már kétezren követték, és a hetente közzétett posztok elérése sorra felülmúlták az előzőeket. A rendszeres és az érdeklődést fenntartó tartalomkészítés a kampány gerincét adta, melyet az online marketing legfőbb feladatának tekintünk.

ÉRDEKESSÉGEK

OXY – STOP SPOT – MEGOLDÁS EGY VISSZA-VISSZATÉRŐ PROBLÉMÁRA
Az Intercooperation Zrt. egy régi-új termék forgalmazását indította el 2005-ben Magyarországon. A bevezető kampány lebonyolításával ügynökségünket bízta meg. Az OXY arcápoló termékcsalád új külsővel jelent

ÖSSZHANGBAN A TERMÉSZETTEL
53 nevező 116 munkát küldött be az elsősorban BTL kommunikációval foglalkozó ügynökségek versenyére. A döntőbe végül 42 pályamunka jutott, melyből 23 különdíj és 19 helyezés talált gazdára. A B2B kategóriában 3. díjat nyert a Robert Bosch megrendelésére készített “Összhangban a természettel” című kiadvány.