Egy már működő cég arculatának átalakításánál elsődleges szempont az új célok meghatározása. Az új embléma és a vállalati szlogen újrafogalmazása mind mind ezt szolgálják. A jó embléma egyszerű, letisztult, könnyen adaptálható és megszemélyesíti a vállalatot. A szlogen rövid, tömör, egyértelmű, az embléma mellett azonos módon fejezi ki a cég értékeit. Az új kommunikációs célok sikerét a jó alapok jelentik, ezért az embléma és a szlogen meghatározó jelentőségű.
A Sprinter új emblémája dinamizmust, megbízhatóságot sugároz. A vállalati szlogen jól kifejezi a cég filozófiáját: a tökéletes és megkérdőjelezhetetlen profizmust.

ÉRDEKESSÉGEK

MISS BALATON SZÉPSÉGVERSENY – TELJESKÖRŰ KOORDINÁLÁS
A verseny a két kiemelt időszak (tavasszal a versenyre jelentkezés periódusa és nyárvégén a döntő) mellett, egész éves kommunikációs feladatokat ad. Ebbe a körbe tartozik az éves naptárfotózás és a VIP rendezvény is.

MIÉNK A PAYA, A NYERŐEMBER
A MAGNUM ÉDES KISÉRTÉSEK MEGÖRÖKÍTETT PILLANATAI, AVAGY FOTÓPÁLYAZAT, CSAKHOGY ÚJRA NYERHESSÜNK. Mindig öröm olyan pályázaton részt venni, ahol a kreativitás szabadon szárnyalhat. Az Algida Magnum

COVER YOUR GRAY BEVEZETŐ KAMPÁNY NÉMETORSZÁGBAN
A Cover Your Gray hajápolási termékcsalád az Egyesült Államokban jól ismert márka. A Fisk Group megbízásásból végeztük a termékek európai bevezetését. A Cover Your Gray