![Herendi Katica key visual - Kreatív díj](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/10/Herend-Lady-Bug-Key-Visual.jpg)
![](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/02/Lady-Bugs.jpg)
A 2003-AS KREATÍV VERSENY GYŐZTES HIRDETÉSE
Az eredményhirdetésre 2003. május 8-án, a Nagy Kreatív Napon került sor a MEO Kortárs Művészeti Gyűjteményében. A nemzetközi szakértőkből létrehozott bírálóbizottság az év legjobb sajtóhirdetésének ítélte a Saxon Reklámügynökség “Herend katica” című alkotását. A versenyen megosztott második díjat kapott a Leo Burnett Budapest illetve a Publicis, harmadik helyezett lett a Young & Rubicam Reklámügynökség.
ÉRDEKESSÉGEK
![Robert Bosch HR cikk](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/09/Bosch-cikk.jpg)
BOSCH SZAKMAI ESEMÉNYEK – ONLINE KAMPÁNY
A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és
![](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/02/Sprinter-300.jpg)
EGY CSOMAG PROFIZMUS – A SPRINTER ÚJ ARCULATA
Egy már működő cég arculatának átalakításánál elsődleges szempont az új célok meghatározása. Az új embléma és a vállalati szlogen újrafogalmazása mind mind ezt szolgálják. A jó embléma egyszerű, letisztult, könnyen adaptálható és megszemélyesíti a vállalatot.
![](https://saxon.hu/wp-content/uploads/2023/06/Herend-Pillango-2011.jpg)
MÁSODIK LETT A HERENDI PILLANGÓ
A Bonton Magazin olvasói második díjjal jutalmazták a Herendi Porcelánmanufaktúra imázs hirdetését az újság versenyén.