Herendi Katica key visual - Kreatív díj

A 2003-AS KREATÍV VERSENY GYŐZTES HIRDETÉSE

Az eredményhirdetésre 2003. május 8-án, a Nagy Kreatív Napon került sor a MEO Kortárs Művészeti Gyűjteményében. A nemzetközi szakértőkből létrehozott bírálóbizottság az év legjobb sajtóhirdetésének ítélte a Saxon Reklámügynökség “Herend katica” című alkotását. A versenyen megosztott második díjat kapott a Leo Burnett Budapest illetve a Publicis, harmadik helyezett lett a Young & Rubicam Reklámügynökség.

ÉRDEKESSÉGEK

MULTIPLE MESSAGE MENU – (INNOVÁCIÓ)

Weboldalakat készíteni egyre többen és egyre kevesebb felkészültséggel képesek, ugyanakkor mintha csökkenne azoknak a webdizájnereknek a száma, akik vállalják a kockázatot és megkísérlik átlépni a készen megkapott, előre legyártott, egyhangúan harsány vagy jellegtelen “online konzervek” korlátait.

Tovább olvasom »