JÓL KEZDŐDIK AZ ÉV A HERENDI PILLANGÓNAK
A Bonton Magazin olvasói második díjjal jutalmazták a Herendi Porcelánmanufaktúra imázs hirdetését az újság versenyén. A szavazatokat a 2001-ben megjelent hirdetésekre lehetett leadni.
ÉRDEKESSÉGEK
BOSCH SZAKMAI ESEMÉNYEK – ONLINE KAMPÁNY
A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és
A “NAGY RAMAKÖNYV” KREATÍVJÁNAK SIKERE CSEHORSZÁGBAN
Hera 85 was the 2nd best ad in the month of February — deemed by the professional jury of the Czech Marketing & Media Magazine.
IRTÓBIÁS – A ZÖLD (BIO)LOVAG
Új mozihős született: IRTÓBIÁS, a zöld lovag, aki hőstetteivel kápráztatja el ezentúl nap mint nap az őt segítségül hívókat. A BIOLIT-figura megteremtésével a termékcsalád hosszú