A MAGNUM ÉDES KISÉRTÉSEK MEGÖRÖKÍTETT PILLANATAI, AVAGY FOTÓPÁLYAZAT, CSAKHOGY ÚJRA NYERHESSÜNK.
Mindig öröm olyan pályázaton részt venni, ahol a kreativitás szabadon szárnyalhat. Az Algida Magnum pályázata különösen izgalmas témát, a “hét főbűnt” jelölte meg. Remete Pál (Paya) vezető tervezőnk önálló alkotásaival indult a versenyen. A zsűrinek nem volt könnyű dolga, hiszen több mint 600 kép közül kellett kiválasztania a legjobbakat.
Az elbírálás három fő szempontja: az ötlet eredetisége, a téma megvalósítása és a technikai kivitelezés volt. Így történt, hogy kreatív kollégánk a Falánkság kategóriában “A NAGY HARAPÁS” című képének kategóriadíján kívül a Magnum különdíját is elnyerte az Édes Kísértések sorozatának mind a hét képével!
ÉRDEKESSÉGEK
A SÜTÉS SZERETETTEL KEZDŐDIK… ÉS EGY JÓ RECEPTTEL!
A 2012-es Rama Baking kampánya a 2013-as EFFIE Gálán Élelmiszer kategóriában bronz díjat kapott. A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és az idén 75 éves Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi.
MULTIPLE MESSAGE MENU – (INNOVÁCIÓ)
Weboldalakat készíteni egyre többen és egyre kevesebb felkészültséggel képesek, ugyanakkor mintha csökkenne azoknak a webdizájnereknek a száma, akik vállalják a kockázatot és megkísérlik átlépni a készen megkapott, előre legyártott, egyhangúan harsány vagy jellegtelen “online konzervek” korlátait.
A SAXON EMBLÉMA TÖBB, MINT 25 ÉVE
The logo of Saxon had been created by talented designer Csaba Fóris 25 years ago.