A Miss Balaton Szépségverseny célja, hogy bemutassa a nyár legszebb hölgyeit, és kiválassza közülük a „Magyar tenger” királynőjét, aki egy évig méltón képviselheti a Balatont közéleti eseményeken. A Saxon feladata az online és offline kampány szervezése mellett a rendezvények és események munkájának koordinálása is. A print kreatív anyagok tervezése mellett a nyomdai bonyolítást is végezzük.
ONLINE ÉS OFFLINE KOMMUNIKÁCIÓS FELADATOK
A verseny a két kiemelt időszak (tavasszal a versenyre jelentkezés periódusa és nyárvégén a döntő) mellett, egész éves kommunikációs feladatokat ad. Ebbe a körbe tartozik az éves naptárfotózás és a VIP rendezvény is.
Social Media
Facebook csatorna kezelése, amely meghatározó szerepet játszik a versenyzők toborzásában és a kapcsolattartásban.
Website
A missbalaton.hu oldal kezelése és fejlesztése az eseményekkel összhangban. Itt zajlik a versenyzők regisztrálása, illetve minden a versennyel kapcsolatos információ megtalálható.
ÉRDEKESSÉGEK
MULTIPLE MESSAGE MENU – (INNOVÁCIÓ)
Weboldalakat készíteni egyre többen és egyre kevesebb felkészültséggel képesek, ugyanakkor mintha csökkenne azoknak a webdizájnereknek a száma, akik vállalják a kockázatot és megkísérlik átlépni a készen megkapott, előre legyártott, egyhangúan harsány vagy jellegtelen “online konzervek” korlátait.
OXY – STOP SPOT – MEGOLDÁS EGY VISSZA-VISSZATÉRŐ PROBLÉMÁRA
Az Intercooperation Zrt. egy régi-új termék forgalmazását indította el 2005-ben Magyarországon. A bevezető kampány lebonyolításával ügynökségünket bízta meg. Az OXY arcápoló termékcsalád új külsővel jelent
EGY KATICA DIADALA
Az eredményhirdetésre 2003. május 8-án, a Nagy Kreatív Napon került sor a MEO Kortárs Művészeti Gyűjteményében. A nemzetközi szakértőkből létrehozott bírálóbizottság az év legjobb sajtóhirdetésének ítélte a Saxon Reklámügynökség “Herend katica” című alkotását.