A Miss Balaton Szépségverseny célja, hogy bemutassa a nyár legszebb hölgyeit, és kiválassza közülük a „Magyar tenger” királynőjét, aki egy évig méltón képviselheti a Balatont közéleti eseményeken. A Saxon feladata az online és offline kampány szervezése mellett a rendezvények és események munkájának koordinálása is. A print kreatív anyagok tervezése mellett a nyomdai bonyolítást is végezzük.
ONLINE ÉS OFFLINE KOMMUNIKÁCIÓS FELADATOK
A verseny a két kiemelt időszak (tavasszal a versenyre jelentkezés periódusa és nyárvégén a döntő) mellett, egész éves kommunikációs feladatokat ad. Ebbe a körbe tartozik az éves naptárfotózás és a VIP rendezvény is.
Social Media
Facebook csatorna kezelése, amely meghatározó szerepet játszik a versenyzők toborzásában és a kapcsolattartásban.
Website
A missbalaton.hu oldal kezelése és fejlesztése az eseményekkel összhangban. Itt zajlik a versenyzők regisztrálása, illetve minden a versennyel kapcsolatos információ megtalálható.
ÉRDEKESSÉGEK

A “NAGY RAMAKÖNYV” KREATÍVJÁNAK SIKERE CSEHORSZÁGBAN
Hera 85 was the 2nd best ad in the month of February — deemed by the professional jury of the Czech Marketing & Media Magazine.

MÁSODIK LETT A HERENDI PILLANGÓ
A Bonton Magazin olvasói második díjjal jutalmazták a Herendi Porcelánmanufaktúra imázs hirdetését az újság versenyén.

A SAXON EMBLÉMA TÖBB, MINT 25 ÉVE
The logo of Saxon had been created by talented designer Csaba Fóris 25 years ago.