KATTINTÁS, ÉS AMI MÖGÖTTE VAN
Manapság egy kattintásból már jóval pontosabban következtethetünk a látogató érdeklődésére, mint a kezdetek kezdetén. A keresőszavak összetételétől és a hirdetés tartalmától függően már szándékot is kifejezhet egy kattintás, ami erős marketing értékkel bír.
Az AdWords Search hirdetések előtt minden esetben elvégzünk egy fókuszált keresőszó-kutatást. A kutatás során mindig szembesülünk olyan egyéb piaci jellemzőkkel is, melyek segítségünkre vannak a pontos targetálásban. A hirdetni kívánt terméket illetve szolgáltatást megismerve választjuk ki a hirdetés optimális formátumát (szöveg, kép, videó) és legfőképpen annak megjelenési helyét (Search, Display, YouTube). Mindezek segítségével a hirdetés pontosabban kiszolgálja a célközönség igényeit, kampányunk pedig célorientáltabb lesz.
A Facebook hirdetési rendszere is nagyon vonzó lehetőségeket rejt, bár kevesebbet tudunk a célcsoport döntési fázisáról, az érdeklődés és a demográfiai adatok alapján pontosabban ismerjük, kinek fogjuk a hirdetést megjeleníteni.
OPTIMALIZÁLÁS A VÉGSŐKIG
A kattintás alapú reklámkampányok teljesítményét folyamatosan ellenőrizzük és optimalizáljuk hirdetési oldalról (CPC, CTR) és landing page oldalról is (session duration, bounce rate). Egy hosszabb időszak alatt mindig szükséges a finomhangolás: újabb keresőszavak, jobb beállítások, hatékonyabb kreatívok.
NYELVI KORLÁTOK NÉLKÜL
Online kampányokat idegen nyelven (angol, német, francia, spanyol, stb.) is lebonyolítunk. Idegen nyelvű kampányhoz szükség szerint elkészítjük a landing oldalakat, melyek lehetnek egy weboldal nyelvi mutációi, vagy egy önálló mikro site is. Az adott nyelven vállaljuk a közösségi oldalakat kezelését is (Facebook, Instagram, Twitter).
ÉRDEKESSÉGEK
PPC ALAPÚ HIRDETÉS
KATTINTÁS, ÉS AMI MÖGÖTTE VAN Manapság egy kattintásból már jóval pontosabban következtethetünk a látogató érdeklődésére, mint a kezdetek kezdetén. A keresőszavak összetételétől és a hirdetés
PUBLIC RELATION
A PR formálja a vállalati imázst, azaz a tudott vagy tudni vélt információkat (ezek alapulhatnak objektív vagy szubjektív benyomásokon is). Feladataink közé tartozhatnak a külső
TARTALOMÉPÍTÉS
A jó tartalomépítés kiegyensúlyozott, következetesen igazodik a fogyasztói szokásokhoz, és a megfelelő csatornán keresztül érhető el. Ha pedig az időzítésre is odafigyelünk, a tartalom teljesítménye