A PR formálja a vállalati imázst, azaz a tudott vagy tudni vélt információkat (ezek alapulhatnak objektív vagy szubjektív benyomásokon is). Feladataink közé tartozhatnak a külső és belső PR stratégia meghatározása. A szervezet kommunikációs kapcsolatainak kutatása, elemzése, tervezése, szervezése, értékelése és a kommunikációs problémák megoldása.

A szervezeti kultúra, az értékrendek meghatározása szintén fontos szakterületünk. Az identitást meghatározó vizuális elemek kialakításában is (Corporate Design) nagy tapasztalatot szereztünk az elmúlt 20 évben.

A jelent és a jövőt egyre jobban meghatározza az on-line PR, ennek alakításában a homepage-nek, ezen belül is a nyitólapoknak van kiemelkedő szerepe.

Salvequick promóció
Robert Bosch sajtófüzet
Herend flyer

REFERENCIÁINK

Herendi Porcelánmanufaktúra Porcelanium
Porcelanium bevezető kampánya, filmkészítés, sajtóanyag megtervezése, sajtótájékoztató megszervezése, embléma megtervezése.

Herendi Porcelánmanufaktúra, 175. évforduló
Részvétel a Herend-napok megszervezésében, sajtóanyag készítése, jubileumi embléma megtervezése

Herendi Porcelánmanufaktúra, Herend Herald
A Herendi Lifestyle magazin megtervezése, szerkesztése, cikkek írása és disztribúciójának megszervezése.

Ford Hungária
Ford szervizakció megszervezése, sajtótájékoztató megtartása, sajtóanyag összeállítása.

Salvequick kampány
1995 óta minden évben nagy sikerrel bonyolítjuk le a gyógyszerészek és a vásárlók számára a Salvequick nyereményjátékot. 2006-ban a nyereményakció keretében szerveztük meg a gyógyszerészek kiutazását Svédországba, ahol megtekinthették a Salvequick gyárat. A csoportot szakújságírók is elkísérték.

Gorenje Ora Ito bevezető kampány
Ora Ito a francia dizájner ismeretlen volt még Magyarországon, amikor a Gorenje bevezette 2007-ben az általa tervezett termékcsaládot. Javaslatunk alapján az imázs-kampányt megelőzte egy PR kampány, amelynek keretében az életmód magazinokban, szaklapokban jelent meg PR cikk, illetve sajtótájékoztatót szerveztünk. A sajtómunkatársainak kiutaztatása a moszkvai nagyszabású bemutatóra.

Estée Lauder Dreaming bevezető kampány
Részvétel a sajtóbemutatón, on-line felület kialakítása a prezentációhoz.

T-Systems Global IT
A T-Systems Global IT szolgáltatásáról vállalati PR film készítése.

Robert Bosch B’Oscar rendezvény
A Robert Bosch Kft. 2008-ban rendezte meg az első nagyszabású B’Oscar Gálát, ahol a legjobban teljesítő szervizeket díjazták. A vállalat belső PR anyagának megtervezése, megírása a nemzetközi B’Oscar Gála előkészítésére.

Robert Bosch éves jelentés elkészítése
Részvétel a Robert Bosch Kft. 2009. évi éves jelentésének elkészítésében. A prezentáció, a sajtóanyag és a sajtóajándék megtervezése, legyártása

Robert Bosch Chefparade
Meghívó megírása, megtervezése

Robert Bosch G5 prezentáció
Vállalati belső kommunikációhoz plakát tervezése és legyártása.

ÉRDEKESSÉGEK

Eseménymarketing - Miss Balaton

ESEMÉNYMARKETING

A RENDEZVÉNYMARKETING ÉS A SAXON REKLÁMÜGYNÖKSÉG: ERŐS PÁROS Az eseménymarketing egy dinamikus stratégia, amely magában foglalja a márka, a termék vagy a szolgáltatás népszerűsítésére szolgáló

Tovább olvasom »
Balaton Park Circuit sajtótájékoztató

PUBLIC RELATION

A PR formálja a vállalati imázst, azaz a tudott vagy tudni vélt információkat (ezek alapulhatnak objektív vagy szubjektív benyomásokon is). Feladataink közé tartozhatnak a külső

Tovább olvasom »
PPC alapú hirdetés

PPC ALAPÚ HIRDETÉS

KATTINTÁS, ÉS AMI MÖGÖTTE VAN Manapság egy kattintásból már jóval pontosabban következtethetünk a látogató érdeklődésére, mint a kezdetek kezdetén. A keresőszavak összetételétől és a hirdetés

Tovább olvasom »