KATTINTÁS, ÉS AMI MÖGÖTTE VAN

Manapság egy kattintásból már jóval pontosabban következtethetünk a látogató érdeklődésére, mint a kezdetek kezdetén. A keresőszavak összetételétől és a hirdetés tartalmától függően már szándékot is kifejezhet egy kattintás, ami erős marketing értékkel bír.

Az AdWords Search hirdetések előtt minden esetben elvégzünk egy fókuszált keresőszó-kutatást. A kutatás során mindig szembesülünk olyan egyéb piaci jellemzőkkel is, melyek segítségünkre vannak a pontos targetálásban. A hirdetni kívánt terméket illetve szolgáltatást megismerve választjuk ki a hirdetés optimális formátumát (szöveg, kép, videó) és legfőképpen annak megjelenési helyét (Search, Display, YouTube). Mindezek segítségével a hirdetés pontosabban kiszolgálja a célközönség igényeit, kampányunk pedig célorientáltabb lesz.
A Facebook hirdetési rendszere is nagyon vonzó lehetőségeket rejt, bár kevesebbet tudunk a célcsoport döntési fázisáról, az érdeklődés és a demográfiai adatok alapján pontosabban ismerjük, kinek fogjuk a hirdetést megjeleníteni.

OPTIMALIZÁLÁS A VÉGSŐKIG

A kattintás alapú reklámkampányok teljesítményét folyamatosan ellenőrizzük és optimalizáljuk hirdetési oldalról (CPC, CTR) és landing page oldalról is (session duration, bounce rate). Egy hosszabb időszak alatt mindig szükséges a finomhangolás: újabb keresőszavak, jobb beállítások, hatékonyabb kreatívok.

NYELVI KORLÁTOK NÉLKÜL

Online kampányokat idegen nyelven (angol, német, francia, spanyol, stb.) is lebonyolítunk. Idegen nyelvű kampányhoz szükség szerint elkészítjük a landing oldalakat, melyek lehetnek egy weboldal nyelvi mutációi, vagy egy önálló mikro site is. Az adott nyelven vállaljuk a közösségi oldalakat kezelését is (Facebook, Instagram, Twitter).

AdWords logó
Facebook logó

ÉRDEKESSÉGEK

Saxon teljesítményalapú kampányok

TELJESÍTMÉNYALAPÚ (KPI) KAMPÁNYOK

Az egyre kifinomultabb módszerek és az online marketing által alkalmazott eszközök számának növekedése lehetővé teszi számunkra, hogy a „hétköznapi” webprojekteken túlmutató szolgáltatásokat nyújtsunk. A teljesítmény

Tovább olvasom »
Saxon médiatervezés

MÉDIATERVEZÉS

Rendkívül jó és eredményes kapcsolatot építettünk ki a médiával, így megrendelőinknek mindenkor a lehető legelőnyösebb feltételeket biztosítjuk a médiavásárlás területén. Az évek során szerzett tapasztalatok

Tovább olvasom »
Eseménymarketing - Miss Balaton

ESEMÉNYMARKETING

A RENDEZVÉNYMARKETING ÉS A SAXON REKLÁMÜGYNÖKSÉG: ERŐS PÁROS Az eseménymarketing egy dinamikus stratégia, amely magában foglalja a márka, a termék vagy a szolgáltatás népszerűsítésére szolgáló

Tovább olvasom »