Az egyre kifinomultabb módszerek és az online marketing által alkalmazott eszközök számának növekedése lehetővé teszi számunkra, hogy a „hétköznapi” webprojekteken túlmutató szolgáltatásokat nyújtsunk. A teljesítmény alapú programok a lehető legmagasabb szinten egyesítik az online marketing legjobb gyakorlatait. A leghatékonyabb online eszköz kiválasztása és a konverzióoptimalizálás (A/B tesztekkel) alapvető és folyamatos feladat. Egy program sikerét a KPI (Key Performance Indicator) nevű speciális mutató segítségével mérik.
A program alapvetően bármilyen típusú internetes tevékenységhez egy vagy több speciális változót fejleszt egy bizonyos üzleti cél elérése érdekében.
Konkrét kifejezések:
- Elköteleződés a webhelyen: a webhelyen végzett tevékenység szintje
- Forgalmi források: a webhely forgalmának forrása és e források egyes arányai (honnan jönnek a látogatók?)
- Online kampányok (CPM, CPC, CTR, CPA): kulcsszó- vagy érdeklődésen alapuló keresési kampányok
- Társadalmi interakciók: közösségi média tevékenység
- Céloldal konverziós aránya: konverziós arány, a célcsatorna
- Organikus keresések: organikus keresési eredmények rangsorolása
- Mobilforgalom: eszközalapú forgalom
A KPI egy bizonyos cél vagy elvárás, amelyet a kijelölt időkeret és költségvetés keretein belül kell elérni. Vagyis ez a mutató a sikerhez szükséges tényezőket méri. Segít figyelmünket azokra a feladatokra és folyamatokra összpontosítani, amelyeket kifejezetten úgy határoztak meg, hogy a szervezetet a megcélzott hatókör felé tereljék. Íme néhány egyszerű példa a KPI-kre:
Egy virágüzlet tulajdonosa online virágcsokor összeállítást és kiszállítást indított. Oldalát Facebook-hirdetésekkel kezdte kommunikálni. Érzékeljhető hatása volt, de nem igazán elégedett, mert sokba került a fejlesztés. Cél, hogy a weboldal forgalmának gyors növekedését érje el, mielőtt mások hasonló szolgáltatásokat kínálnának. A tulajdonos várakozásai szerint a látogatók száma a következő 6 hónapon belül megháromszorozódik.
Ebben az esetben a cél az, hogy növelje az aktív felhasználók számát a webhelyén.
Egy ruhajavítást kínáló hölgy kis boltot nyit. Szórólapokat nyomtat, amelyeket a környéken élők postaládájában hagy. Néhány hónap után sincs eredmény – rájön, hogy az emberek nem nézik meg a szórólapokat. Szeretne online hirdetni, de nem akar erre weboldalt indítani. Ebben az esetben a cél az, hogy az interneten keresztül érje el a környék lakóit.
ÉRDEKESSÉGEK

KREATÍV TERVEZÉS
A hangsúlyt mindig a tökéletes vizuális megjelenítésre helyezzük. Terveink a termékeknek egyediséget adnak, amelyek hatékonyságát mi sem bizonyítja jobban, mint az évek óta elégedett megrendelők,

TELJESÍTMÉNYALAPÚ (KPI) KAMPÁNYOK
Az egyre kifinomultabb módszerek és az online marketing által alkalmazott eszközök számának növekedése lehetővé teszi számunkra, hogy a „hétköznapi” webprojekteken túlmutató szolgáltatásokat nyújtsunk. A teljesítmény

ESEMÉNYMARKETING
A RENDEZVÉNYMARKETING ÉS A SAXON REKLÁMÜGYNÖKSÉG: ERŐS PÁROS Az eseménymarketing egy dinamikus stratégia, amely magában foglalja a márka, a termék vagy a szolgáltatás népszerűsítésére szolgáló