Bartók Udvar weboldal
Legjobb szerelő microsite

A jó keresőszó- vagy kulcsszókutatás nem lehet más csakis mélyreható. Ez igaz azokra az egyszerűbb felépítésű honlapokra is, amelyek csak egy-egy termékcsaláddal foglalkoznak, vagy csupán néhány szolgáltatást nyújtanak. A kulcsszókutatást ilyen esetekben is több szinten kell elvégezni. Hogy miért? Mert minden potenciális ügyfél más és más döntési stádiumban lehet, ezért nem feltétlenül ugyanazzal a kifejezéssel keresnek a világhálón egyazon dolgot.

A keresőszó-kutatásunk vizsgálati alapja nem csak a honlap tartalma, az oldal igazából inkább iránymutatást nyújt arra vonatkozóan, hogy milyen irányba kell elindulni. A kutatási területet a célcsoport habitusa határozza meg, azaz mi motiválja őket és hogyan jelenik ez meg gondolkodásukban. A kutatást időről-időre újra el kell végezni, hiszen a trendek gyorsan változhatnak, ezzel együtt a célcsoport világképe is folyton módosulhat, ergo a keresőkifejezések is változnak.

A jól elvégzett keresőszó-kutatásból kinyert kifejezéseket (szóösszetételeket) két fontos területen lehet hasznosítani:

  1. segítségükkel kereső alapú kampányt (AdWords) lehet indítani olyan kifejezésekkel, amelyek jobb mutatókkal fognak teljesíteni
  2. a kifejezések alapján optimalizált tartalmakat lehet készíteni, amelyek több organikus találatot fognak eredményezni.

Elmondható, hogy a kutatás minden online stratégia eredője, amelyet akár önálló feladatként is elvégzünk, illetve valamely teljesítmény alapú programunk részeként.

ÉRDEKESSÉGEK

Saxon médiatervezés

MÉDIATERVEZÉS

Rendkívül jó és eredményes kapcsolatot építettünk ki a médiával, így megrendelőinknek mindenkor a lehető legelőnyösebb feltételeket biztosítjuk a médiavásárlás területén. Az évek során szerzett tapasztalatok

Tovább olvasom »
PPC alapú hirdetés

PPC ALAPÚ HIRDETÉS

KATTINTÁS, ÉS AMI MÖGÖTTE VAN Manapság egy kattintásból már jóval pontosabban következtethetünk a látogató érdeklődésére, mint a kezdetek kezdetén. A keresőszavak összetételétől és a hirdetés

Tovább olvasom »

TARTALOMÉPÍTÉS

A jó tartalomépítés kiegyensúlyozott, következetesen igazodik a fogyasztói szokásokhoz, és a megfelelő csatornán keresztül érhető el. Ha pedig az időzítésre is odafigyelünk, a tartalom teljesítménye

Tovább olvasom »