KATTINTÁS, ÉS AMI MÖGÖTTE VAN

Manapság egy kattintásból már jóval pontosabban következtethetünk a látogató érdeklődésére, mint a kezdetek kezdetén. A keresőszavak összetételétől és a hirdetés tartalmától függően már szándékot is kifejezhet egy kattintás, ami erős marketing értékkel bír.

Az AdWords Search hirdetések előtt minden esetben elvégzünk egy fókuszált keresőszó-kutatást. A kutatás során mindig szembesülünk olyan egyéb piaci jellemzőkkel is, melyek segítségünkre vannak a pontos targetálásban. A hirdetni kívánt terméket illetve szolgáltatást megismerve választjuk ki a hirdetés optimális formátumát (szöveg, kép, videó) és legfőképpen annak megjelenési helyét (Search, Display, YouTube). Mindezek segítségével a hirdetés pontosabban kiszolgálja a célközönség igényeit, kampányunk pedig célorientáltabb lesz.
A Facebook hirdetési rendszere is nagyon vonzó lehetőségeket rejt, bár kevesebbet tudunk a célcsoport döntési fázisáról, az érdeklődés és a demográfiai adatok alapján pontosabban ismerjük, kinek fogjuk a hirdetést megjeleníteni.

OPTIMALIZÁLÁS A VÉGSŐKIG

A kattintás alapú reklámkampányok teljesítményét folyamatosan ellenőrizzük és optimalizáljuk hirdetési oldalról (CPC, CTR) és landing page oldalról is (session duration, bounce rate). Egy hosszabb időszak alatt mindig szükséges a finomhangolás: újabb keresőszavak, jobb beállítások, hatékonyabb kreatívok.

NYELVI KORLÁTOK NÉLKÜL

Online kampányokat idegen nyelven (angol, német, francia, spanyol, stb.) is lebonyolítunk. Idegen nyelvű kampányhoz szükség szerint elkészítjük a landing oldalakat, melyek lehetnek egy weboldal nyelvi mutációi, vagy egy önálló mikro site is. Az adott nyelven vállaljuk a közösségi oldalakat kezelését is (Facebook, Instagram, Twitter).

AdWords logó
Facebook logó

ÉRDEKESSÉGEK

Saxon teljesítményalapú kampányok

TELJESÍTMÉNYALAPÚ (KPI) KAMPÁNYOK

Az egyre kifinomultabb módszerek és az online marketing által alkalmazott eszközök számának növekedése lehetővé teszi számunkra, hogy a „hétköznapi” webprojekteken túlmutató szolgáltatásokat nyújtsunk. A teljesítmény

Tovább olvasom »
PPC alapú hirdetés

PPC ALAPÚ HIRDETÉS

KATTINTÁS, ÉS AMI MÖGÖTTE VAN Manapság egy kattintásból már jóval pontosabban következtethetünk a látogató érdeklődésére, mint a kezdetek kezdetén. A keresőszavak összetételétől és a hirdetés

Tovább olvasom »
Herend Katica key visual - kreatív díj

KREATÍV TERVEZÉS

A hangsúlyt mindig a tökéletes vizuális megjelenítésre helyezzük. Terveink a termékeknek egyediséget adnak, amelyek hatékonyságát mi sem bizonyítja jobban, mint az évek óta elégedett megrendelők,

Tovább olvasom »