Rendkívül jó és eredményes kapcsolatot építettünk ki a médiával, így megrendelőinknek mindenkor a lehető legelőnyösebb feltételeket biztosítjuk a médiavásárlás területén.
Az évek során szerzett tapasztalatok alapján munkatársaink – a szükséges elemzések elvégzése után – nagy biztonsággal választják ki a legmegfelelőbb reklámeszközöket.
A stratégia kialakítása során a kinek, hol, mikor, milyen médiumban, milyen intenzitással, mennyi ideig és milyen büdzsével kérdésekre keressük a választ.

ÉRDEKESSÉGEK

TELJESÍTMÉNYALAPÚ (KPI) KAMPÁNYOK
Az egyre kifinomultabb módszerek és az online marketing által alkalmazott eszközök számának növekedése lehetővé teszi számunkra, hogy a „hétköznapi” webprojekteken túlmutató szolgáltatásokat nyújtsunk. A teljesítmény

ESEMÉNYMARKETING
A RENDEZVÉNYMARKETING ÉS A SAXON REKLÁMÜGYNÖKSÉG: ERŐS PÁROS Az eseménymarketing egy dinamikus stratégia, amely magában foglalja a márka, a termék vagy a szolgáltatás népszerűsítésére szolgáló

TARTALOMÉPÍTÉS
A jó tartalomépítés kiegyensúlyozott, következetesen igazodik a fogyasztói szokásokhoz, és a megfelelő csatornán keresztül érhető el. Ha pedig az időzítésre is odafigyelünk, a tartalom teljesítménye