A PR formálja a vállalati imázst, azaz a tudott vagy tudni vélt információkat (ezek alapulhatnak objektív vagy szubjektív benyomásokon is). Feladataink közé tartozhatnak a külső és belső PR stratégia meghatározása. A szervezet kommunikációs kapcsolatainak kutatása, elemzése, tervezése, szervezése, értékelése és a kommunikációs problémák megoldása.

A szervezeti kultúra, az értékrendek meghatározása szintén fontos szakterületünk. Az identitást meghatározó vizuális elemek kialakításában is (Corporate Design) nagy tapasztalatot szereztünk az elmúlt 20 évben.

A jelent és a jövőt egyre jobban meghatározza az on-line PR, ennek alakításában a homepage-nek, ezen belül is a nyitólapoknak van kiemelkedő szerepe.

Salvequick promóció
Robert Bosch sajtófüzet
Herend flyer

REFERENCIÁINK

Herendi Porcelánmanufaktúra Porcelanium
Porcelanium bevezető kampánya, filmkészítés, sajtóanyag megtervezése, sajtótájékoztató megszervezése, embléma megtervezése.

Herendi Porcelánmanufaktúra, 175. évforduló
Részvétel a Herend-napok megszervezésében, sajtóanyag készítése, jubileumi embléma megtervezése

Herendi Porcelánmanufaktúra, Herend Herald
A Herendi Lifestyle magazin megtervezése, szerkesztése, cikkek írása és disztribúciójának megszervezése.

Ford Hungária
Ford szervizakció megszervezése, sajtótájékoztató megtartása, sajtóanyag összeállítása.

Salvequick kampány
1995 óta minden évben nagy sikerrel bonyolítjuk le a gyógyszerészek és a vásárlók számára a Salvequick nyereményjátékot. 2006-ban a nyereményakció keretében szerveztük meg a gyógyszerészek kiutazását Svédországba, ahol megtekinthették a Salvequick gyárat. A csoportot szakújságírók is elkísérték.

Gorenje Ora Ito bevezető kampány
Ora Ito a francia dizájner ismeretlen volt még Magyarországon, amikor a Gorenje bevezette 2007-ben az általa tervezett termékcsaládot. Javaslatunk alapján az imázs-kampányt megelőzte egy PR kampány, amelynek keretében az életmód magazinokban, szaklapokban jelent meg PR cikk, illetve sajtótájékoztatót szerveztünk. A sajtómunkatársainak kiutaztatása a moszkvai nagyszabású bemutatóra.

Estée Lauder Dreaming bevezető kampány
Részvétel a sajtóbemutatón, on-line felület kialakítása a prezentációhoz.

T-Systems Global IT
A T-Systems Global IT szolgáltatásáról vállalati PR film készítése.

Robert Bosch B’Oscar rendezvény
A Robert Bosch Kft. 2008-ban rendezte meg az első nagyszabású B’Oscar Gálát, ahol a legjobban teljesítő szervizeket díjazták. A vállalat belső PR anyagának megtervezése, megírása a nemzetközi B’Oscar Gála előkészítésére.

Robert Bosch éves jelentés elkészítése
Részvétel a Robert Bosch Kft. 2009. évi éves jelentésének elkészítésében. A prezentáció, a sajtóanyag és a sajtóajándék megtervezése, legyártása

Robert Bosch Chefparade
Meghívó megírása, megtervezése

Robert Bosch G5 prezentáció
Vállalati belső kommunikációhoz plakát tervezése és legyártása.

ÉRDEKESSÉGEK

PPC alapú hirdetés

PPC ALAPÚ HIRDETÉS

KATTINTÁS, ÉS AMI MÖGÖTTE VAN Manapság egy kattintásból már jóval pontosabban következtethetünk a látogató érdeklődésére, mint a kezdetek kezdetén. A keresőszavak összetételétől és a hirdetés

Tovább olvasom »
Herend Katica key visual - kreatív díj

KREATÍV TERVEZÉS

A hangsúlyt mindig a tökéletes vizuális megjelenítésre helyezzük. Terveink a termékeknek egyediséget adnak, amelyek hatékonyságát mi sem bizonyítja jobban, mint az évek óta elégedett megrendelők,

Tovább olvasom »