

A 2003-AS KREATÍV VERSENY GYŐZTES HIRDETÉSE
Az eredményhirdetésre 2003. május 8-án, a Nagy Kreatív Napon került sor a MEO Kortárs Művészeti Gyűjteményében. A nemzetközi szakértőkből létrehozott bírálóbizottság az év legjobb sajtóhirdetésének ítélte a Saxon Reklámügynökség “Herend katica” című alkotását. A versenyen megosztott második díjat kapott a Leo Burnett Budapest illetve a Publicis, harmadik helyezett lett a Young & Rubicam Reklámügynökség.
ÉRDEKESSÉGEK

MIÉNK A PAYA, A NYERŐEMBER
A MAGNUM ÉDES KISÉRTÉSEK MEGÖRÖKÍTETT PILLANATAI, AVAGY FOTÓPÁLYAZAT, CSAKHOGY ÚJRA NYERHESSÜNK. Mindig öröm olyan pályázaton részt venni, ahol a kreativitás szabadon szárnyalhat. Az Algida Magnum

MÁSODIK LETT A HERENDI PILLANGÓ
A Bonton Magazin olvasói második díjjal jutalmazták a Herendi Porcelánmanufaktúra imázs hirdetését az újság versenyén.

A SÜTÉS SZERETETTEL KEZDŐDIK… ÉS EGY JÓ RECEPTTEL!
A 2012-es Rama Baking kampánya a 2013-as EFFIE Gálán Élelmiszer kategóriában bronz díjat kapott. A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és az idén 75 éves Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi.