A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és szoftverfejlesztő szakemberek toborzása volt.
KAMPÁNY FELADATOK
A kampány sikeréhez fel kellett kutatni azokat a tartalmakat, amelyek a célközönség számára értékkel bírnak, illetve megtalálni azokat a weboldalakat, ahol a leggyakrabban megfordulnak. A tematikus oldalak feltérképezése után a honlap tulajdonosokkal közvetlen kapcsolatba léptünk és kötöttünk egyedi megállapodásokat a hirdetések elhelyezésére.
A kulcsszókutatás során szerzett tapasztalásaink alapján indítottunk el egy AdWords kampányt is. A keresési hálózaton kifejezetten olyan long-tail variánsokkal dolgoztunk, amelyekkel nem volument kívántunk elérni, hanem az értékesebb látogatókat akartunk megtalálni, akik nagyobb valószínűséggel regisztráltak az eseményre.
ÉRDEKESSÉGEK

EGY CSOMAG PROFIZMUS – A SPRINTER ÚJ ARCULATA
Egy már működő cég arculatának átalakításánál elsődleges szempont az új célok meghatározása. Az új embléma és a vállalati szlogen újrafogalmazása mind mind ezt szolgálják. A jó embléma egyszerű, letisztult, könnyen adaptálható és megszemélyesíti a vállalatot.

EGY KATICA DIADALA
Az eredményhirdetésre 2003. május 8-án, a Nagy Kreatív Napon került sor a MEO Kortárs Művészeti Gyűjteményében. A nemzetközi szakértőkből létrehozott bírálóbizottság az év legjobb sajtóhirdetésének ítélte a Saxon Reklámügynökség “Herend katica” című alkotását.

MISS BALATON SZÉPSÉGVERSENY – TELJESKÖRŰ KOORDINÁLÁS
A verseny a két kiemelt időszak (tavasszal a versenyre jelentkezés periódusa és nyárvégén a döntő) mellett, egész éves kommunikációs feladatokat ad. Ebbe a körbe tartozik az éves naptárfotózás és a VIP rendezvény is.