A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és szoftverfejlesztő szakemberek toborzása volt.
KAMPÁNY FELADATOK
A kampány sikeréhez fel kellett kutatni azokat a tartalmakat, amelyek a célközönség számára értékkel bírnak, illetve megtalálni azokat a weboldalakat, ahol a leggyakrabban megfordulnak. A tematikus oldalak feltérképezése után a honlap tulajdonosokkal közvetlen kapcsolatba léptünk és kötöttünk egyedi megállapodásokat a hirdetések elhelyezésére.
A kulcsszókutatás során szerzett tapasztalásaink alapján indítottunk el egy AdWords kampányt is. A keresési hálózaton kifejezetten olyan long-tail variánsokkal dolgoztunk, amelyekkel nem volument kívántunk elérni, hanem az értékesebb látogatókat akartunk megtalálni, akik nagyobb valószínűséggel regisztráltak az eseményre.

ÉRDEKESSÉGEK

MULTIPLE MESSAGE MENU – (INNOVÁCIÓ)
Weboldalakat készíteni egyre többen és egyre kevesebb felkészültséggel képesek, ugyanakkor mintha csökkenne azoknak a webdizájnereknek a száma, akik vállalják a kockázatot és megkísérlik átlépni a készen megkapott, előre legyártott, egyhangúan harsány vagy jellegtelen “online konzervek” korlátait.

IRTÓBIÁS – A ZÖLD (BIO)LOVAG
Új mozihős született: IRTÓBIÁS, a zöld lovag, aki hőstetteivel kápráztatja el ezentúl nap mint nap az őt segítségül hívókat. A BIOLIT-figura megteremtésével a termékcsalád hosszú

COVER YOUR GRAY BEVEZETŐ KAMPÁNY NÉMETORSZÁGBAN
A Cover Your Gray hajápolási termékcsalád az Egyesült Államokban jól ismert márka. A Fisk Group megbízásásból végeztük a termékek európai bevezetését. A Cover Your Gray