A Miss Balaton Szépségverseny célja, hogy bemutassa a nyár legszebb hölgyeit, és kiválassza közülük a „Magyar tenger” királynőjét, aki egy évig méltón képviselheti a Balatont közéleti eseményeken. A Saxon feladata az online és offline kampány szervezése mellett a rendezvények és események munkájának koordinálása is. A print kreatív anyagok tervezése mellett a nyomdai bonyolítást is végezzük.
ONLINE ÉS OFFLINE KOMMUNIKÁCIÓS FELADATOK
A verseny a két kiemelt időszak (tavasszal a versenyre jelentkezés periódusa és nyárvégén a döntő) mellett, egész éves kommunikációs feladatokat ad. Ebbe a körbe tartozik az éves naptárfotózás és a VIP rendezvény is.
Social Media
Facebook csatorna kezelése, amely meghatározó szerepet játszik a versenyzők toborzásában és a kapcsolattartásban.
Website
A missbalaton.hu oldal kezelése és fejlesztése az eseményekkel összhangban. Itt zajlik a versenyzők regisztrálása, illetve minden a versennyel kapcsolatos információ megtalálható.
ÉRDEKESSÉGEK
EGY CSOMAG PROFIZMUS – A SPRINTER ÚJ ARCULATA
Egy már működő cég arculatának átalakításánál elsődleges szempont az új célok meghatározása. Az új embléma és a vállalati szlogen újrafogalmazása mind mind ezt szolgálják. A jó embléma egyszerű, letisztult, könnyen adaptálható és megszemélyesíti a vállalatot.
A SÜTÉS SZERETETTEL KEZDŐDIK… ÉS EGY JÓ RECEPTTEL!
A 2012-es Rama Baking kampánya a 2013-as EFFIE Gálán Élelmiszer kategóriában bronz díjat kapott. A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és az idén 75 éves Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi.
ÖSSZHANGBAN A TERMÉSZETTEL
53 nevező 116 munkát küldött be az elsősorban BTL kommunikációval foglalkozó ügynökségek versenyére. A döntőbe végül 42 pályamunka jutott, melyből 23 különdíj és 19 helyezés talált gazdára. A B2B kategóriában 3. díjat nyert a Robert Bosch megrendelésére készített “Összhangban a természettel” című kiadvány.