A Miss Balaton Szépségverseny célja, hogy bemutassa a nyár legszebb hölgyeit, és kiválassza közülük a „Magyar tenger” királynőjét, aki egy évig méltón képviselheti a Balatont közéleti eseményeken. A Saxon feladata az online és offline kampány szervezése mellett a rendezvények és események munkájának koordinálása is. A print kreatív anyagok tervezése mellett a nyomdai bonyolítást is végezzük.
ONLINE ÉS OFFLINE KOMMUNIKÁCIÓS FELADATOK
A verseny a két kiemelt időszak (tavasszal a versenyre jelentkezés periódusa és nyárvégén a döntő) mellett, egész éves kommunikációs feladatokat ad. Ebbe a körbe tartozik az éves naptárfotózás és a VIP rendezvény is.
Social Media
Facebook csatorna kezelése, amely meghatározó szerepet játszik a versenyzők toborzásában és a kapcsolattartásban.
Website
A missbalaton.hu oldal kezelése és fejlesztése az eseményekkel összhangban. Itt zajlik a versenyzők regisztrálása, illetve minden a versennyel kapcsolatos információ megtalálható.
ÉRDEKESSÉGEK
BOSCH SZAKMAI ESEMÉNYEK – ONLINE KAMPÁNY
A Bosch megbízásából 2017. év első felében a Bosch Hardware Night és a Bosch Open Day rendezvényekhez készítettünk online kampányt, melynek célja a hardver- és
MULTIPLE MESSAGE MENU – (INNOVÁCIÓ)
Weboldalakat készíteni egyre többen és egyre kevesebb felkészültséggel képesek, ugyanakkor mintha csökkenne azoknak a webdizájnereknek a száma, akik vállalják a kockázatot és megkísérlik átlépni a készen megkapott, előre legyártott, egyhangúan harsány vagy jellegtelen “online konzervek” korlátait.
A “NAGY RAMAKÖNYV” KREATÍVJÁNAK SIKERE CSEHORSZÁGBAN
Hera 85 was the 2nd best ad in the month of February — deemed by the professional jury of the Czech Marketing & Media Magazine.