
3. DÍJ AZ ARANY LOLLIPOP REKLÁMVERSENYEN A B2B KATEGÓRIÁBAN (2010)
53 nevező 116 munkát küldött be az elsősorban BTL kommunikációval foglalkozó ügynökségek versenyére. A döntőbe végül 42 pályamunka jutott, melyből 23 különdíj és 19 helyezés talált gazdára. A B2B kategóriában 3. díjat nyert a Robert Bosch megrendelésére készített “Összhangban a természettel” című kiadvány. Az ügynökség számára azért is különleges ez a díj, mert eddig elsősorban ATL munkáiról volt ismert.
B2B promóció kategória – publishing
3. helyezés
Pályamű címe: Összhangban a természettel
Pályázó: Saxon
Társpályázó: Robert Bosch
ÉRDEKESSÉGEK

ÖSSZHANGBAN A TERMÉSZETTEL
53 nevező 116 munkát küldött be az elsősorban BTL kommunikációval foglalkozó ügynökségek versenyére. A döntőbe végül 42 pályamunka jutott, melyből 23 különdíj és 19 helyezés talált gazdára. A B2B kategóriában 3. díjat nyert a Robert Bosch megrendelésére készített “Összhangban a természettel” című kiadvány.

A SAXON EMBLÉMA TÖBB, MINT 25 ÉVE
The logo of Saxon had been created by talented designer Csaba Fóris 25 years ago.

OXY – STOP SPOT – MEGOLDÁS EGY VISSZA-VISSZATÉRŐ PROBLÉMÁRA
Az Intercooperation Zrt. egy régi-új termék forgalmazását indította el 2005-ben Magyarországon. A bevezető kampány lebonyolításával ügynökségünket bízta meg. Az OXY arcápoló termékcsalád új külsővel jelent