Az Intercooperation Zrt. egy régi-új termék forgalmazását indította el 2005-ben Magyarországon. A bevezető kampány lebonyolításával ügynökségünket bízta meg. Az OXY arcápoló termékcsalád új külsővel jelent meg a legnagyobb hazai drogériákban. Az OXY elsősorban a tizenéves korosztálynak ajánlott, hiszen ebben a korban különös hangsúlyt kap a fiúknál, lányoknál egyaránt a küllem.
Az OXY speciális pattanásmegszüntető készítmények uniszex tulajdonságaik miatt – nemtől függetlenül – minden tinédzsernek és ifjabb felnőttnek ajánlott. Erre utal az X betű a logóban, amely egy fiú és egy lány körvonalaiból rajzolódik ki. Az OXY egyedülálló antibakteriális összetevőinek köszönhetően, eltávolítja a szennyeződéseket, a zsírt és a baktériumokat.
Az arctisztítótonik, az arclemosógél és az arctisztítópárna után a termékcsalád most egy új taggal bővült. Az OXY antibakteriális arctisztítókendő a tavaly novemberi City Light és sajtókampány központi témája volt. Hármas hatásával elpusztítja a baktériumokat, amelyek pattanásokat, mitesszereket okozhatnak.
Hatékonyan távolítja el a szennyeződéseket, tisztítja az arcot, valamint segít megelőzni a pattanások kialakulását. Az OXY termékek együttes, rendszeres alkalmazásával a bőr tiszta, sima és üde lesz. A kreatív megjelenéseknél az is fontos volt, hogy ez a tisztaság, üdeség vissza köszönjön. Azt sugallják, hogy az OXY használatával gondjuk megszűnik, és ezáltal magabiztossá válnak a problémás bőrűek is. A drogériákban termékismertető szórólapok hívták fel a figyelmet a termékekre. A City Light kampány az egész ország területére kiterjed, de az outdoor megjelenéseken kívül a bevásárlóközpontokban és azok parkolóiban is láthatók voltak a plakátok.
ÉRDEKESSÉGEK
ÖSSZHANGBAN A TERMÉSZETTEL
53 nevező 116 munkát küldött be az elsősorban BTL kommunikációval foglalkozó ügynökségek versenyére. A döntőbe végül 42 pályamunka jutott, melyből 23 különdíj és 19 helyezés talált gazdára. A B2B kategóriában 3. díjat nyert a Robert Bosch megrendelésére készített “Összhangban a természettel” című kiadvány.
MÁSODIK LETT A HERENDI PILLANGÓ
A Bonton Magazin olvasói második díjjal jutalmazták a Herendi Porcelánmanufaktúra imázs hirdetését az újság versenyén.
A “NAGY RAMAKÖNYV” KREATÍVJÁNAK SIKERE CSEHORSZÁGBAN
Hera 85 was the 2nd best ad in the month of February — deemed by the professional jury of the Czech Marketing & Media Magazine.